2 برنامه شرکتی که افزایش سرمایه 150 درصدی دارد+ واکنش خنثی سهام

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ،عیسی اسحاقی گفت: ظرف ماه‌های آینده مخازن 25 هزار تنی ایرانول در ماهشهر افتتاح می‌شودکه با بهره‌برداری از این پایانه صادراتی، بازار صادرات محصولات را به منظور کسب سود بیشتر می‌توان مدیریت کرد.

وی از تولید روغن دریایی در آینده‌ای نزدیک با همکاری یک برند خارجی در ایران خبر داد و افزود: در این زمینه رایزنی‌هایی انجام شده و به دنبال اجرایی شدن آن، برای نخستین بار در کشور توسط یک شرکت معتبر تولید روغن دریایی خارجی در ایران صورت می‌گیرد. همچنین پیشنهاد یک شرکت خارجی را برای جذب سرمایه‌گذاری و تولید روغن‌های گروه 2 و 3 در آبادان دریافت کرده و موافقت هیات‌مدیره را برای آن گرفته‌ایم.

این مقام مسئول به برخی از پروژه‌ها و برنامه‌ها طی سال گذشته اشاره کرد و گفت:از مهم‌ترین‌ پروژه‌هایی که در این مدت صورت گرفته می‌توان به تعمیرات اساسی (اورهال) واحدهای پی دی‌ای تار و هایدروفینیشینگ پس از 18سال و واحد فورفورال پس از 9 سال، توسعه و نوسازی روغن‌سازی پالایشگاه آبادان در بخش بلندینگ بریم پس از 35 سال اشاره کرد.

اسحاقی، ترخیص 4 فیلتر پروژه تولید واکس کم روغن پس از 3 سال، راه‌اندازی انبارهای جدید و کاهش هزینه‌های جاری و تعیین تکلیف و تحویل کارخانه حشره‌کش پرکنی پس از 10 سال را از دیگر اقدامات انجام شده معرفی کرد.

به گفته وی "شرانل" سال گذشته با فروش 610 هزار تن، رکورد فروش مقداری را شکسته و در 10 ماه سال جاری قادر به کاهش چشمگیر خام فروشی و فروش 480 هزار تنی شده است.

براساس این گزارش، به رغم اعلام این برنامه هایی توسعه ، سهام "شرانل" با معامله 66,670 سهم تا ساعت 10:60 دقیقه، کمتر از یک درصد رشد کرده است.

آن هم در شرایطی که ایرانول 100 میلیارد تومانی، اواخر مرداد از برنامه فروش شرکت تابعه روانکاران احیای سپاهان خبر داده و بعد مصوبه 31 شهریور هیات مدیره، برنامه افزایش سرمایه 150 درصدی در پیش گرفته است.

"شرانل" سود هر سهم سال مالی جاری را 1829 ریال پیش بینی کرده و در صورت واگذاری شرکت روانکاران احیای سپاهان می تواند 328 ریال به سود اضافه کند.

انتهای پیام