این مقام مسئول با اشاره به فاصله قابلتوجه بانکداری الکترونیک ایران با کشورهای توسعه یافته گفت: در ایران خدمات بانکی روی بسترهایی چون موبایل و کیف پول در حال توسعه است که در این بخش کشور نیازمند ورود خدمات و فناوریهای جدیداست.
جعفری توسعه خدمات و ابزارهای بانکی بهصورت سیار را ضروری دانست و افزود: ارائه خدمات راحت، امن، سریع و کار روی ایجاد شعبههای هوشمند از جمله مواردی است که در معاونت فناوری اطلاعات بانک پارسیان دنبال میشود.
وی به معرفی باشگاه مشتریان بانک پارسیان پرداخت و گفت: باشگاه مشتریان ابزاری برای ارتباط موثر مشتری با بانک در راستای ارتقای وفاداری مشتری و ارائه خدمات نوین به مشتری است.
معاون فناوری اطلاعات این بانک هدف از راهاندازی باشگاه مشتریان را خلق مزیتهایی علاوهبر خدمات متعارف بانک به مشتریان وفادار و خوش حساب، ایجاد تعامل دوجانبه و مستقیم با مشتریان، تشویق مشتریان برای جمعآوری امتیاز و استفاده از خدمات خاص آن و تشویق مشتریان به استفاده از بانکداری الکترونیکی برشمرد.باشگاه مشتریان بانک پارسیان قابلیت جذب مشتریان غیرپارسیانی را داشته و این مشتریان نیز میتوانند از امتیازات این باشگاه بهرهمند شوند.
جعفری خدمات گروه مالی بانک پارسیان در باشگاه مشتریان را یک نقطه قوت در این باشگاه دانست.
وی به دیگر سامانه طراحی شده در بانک پارسیان اشاره کرد و گفت: سامانه پارس یکی از منحصر به فردترین سامانههای طراحی شده در بانک پارسیان است. این سامانه روی فعالیت مشتریان ویژه تمرکز کرده و بر پایه مدیریت وجوه مشتریان طراحی شده است.
این مقام مسئول ادامه داد: در این سامانه مشتری میتواند حسابهای خود را دستهبندی کرده، ساختار سازمانی و کاربر خاص تعریف کرده و به هر شخص دسترسی مورد نظر را بدهد. انجام امور مربوط به چک و انواع گزارشهای خاص این سامانه از نقاط قوت آن است که مشتری را تا حد زیادی از حضور در شعبه بینیاز میکند.
جعفری تاکید کرد: این سامانه میزان اعتماد و وابستگی مشتری به بانک را افزایش داده و هماکنون بانک پارسیان این سامانه را برای 4 مشتری بزرگ راهاندازی کرده است و 10 مشتری نیز در نوبت نصب این سامانه قرار دارند.
وی به محصول دیگر بانک پارسیان اشاره کردو گفت: خانه پارسیان دیگر محصول بانک پارسیان است که منطبق بر استراتژی سادهسازی و ارائه خدمات راحت و سریع به مشتریان بهصورت کاملا انحصاری طراحی شده و به مشتری در گرفتن رمز از درگاههای غیرحضوری کمک میکند.این سامانه براساس اطلاعات قبلی که از مشتری در سیستم ثبت کرده پس از چک کردن شماره تلفن همراه، شماره کارتهای ثبت شده، رمز دوم و تایید یک پروتکل از پیش تعیین شده به مشتری رمز درگاههای غیر حضوری اینترنت بانک، تلفنبانک و همراه بانک را واگذار میکند.
جعفری همچنین به تشریح محصولات جدید دیگر همچون نسخه جدید همراه بانک پارسیان،سامانه پرداخت مستقیم قبوض، انتخاب اسکناس در خودپردازها، خدمات ویژه و سامانه پردازش ابری بانک پارسیان پرداخت.
انتهای پیام