۲ آتش‌سوزی در آخرین شنبه سال

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،جلال ملکی با اشاره به اعلام حریق در یک مجتمع مسکونی واقع در شهرک راه‌آهن در ۰۲:۴۳ بامداد امروز به ایلنا گفت: ۴ ایستگاه از نیروهای آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی و تشک نجات و خودرو تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح وضعیت محل حاثه اظهار داشت: آتش‌سوزی طبقه منفی (پارکینگ مجتمع مسکونی) یک مجتمع ۲۴ واحد سه بلوکه بود که سه دستگاه خودرو پرشیا، ام بی‌ام و ماتیز کاملا شعله‌ور شده  و به سایر خودروهای واقع در این محل نیز خسارت وارد شده بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دود زیادی طبقات بالایی مجتمع را فرا گرفته و افراد زیادی در این وضعیت ناایمن محفوظ شده بودند،عنوان کرد: آتش نشانان همزمان ضمن اطفاء حریق مشغول عملیات امدادو نجات شدند و توانستند ۴۰ نفر از افراد حاضر در این ساختمان را که شامل ۲۲ مرد و ۱۸ زن بودند از طریق نردبام و راه پله نجات دهند.

ملکی با توجه به اینکه ۱۰ نفر از افراد نجات یافته تحویل عوامل اورژانس شدند، ادامه داد: آتش نشانان پس از اطفاء حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۴:۲۶ بامداد این عملیات را به پایان رساندند.

وی همچین به حادثه آتش سوزی در انبار ظروف یک بار مصرف واقع در میدان قیام ابتدای خیابان مولوی در ساعت ۸:۳۱ دقیقه امروز اشاره و عنوان کرد: سه ایستگاه آتش نشانی همراه با خودرو تنفسی به محل حادثه که یک ساختمان ۲/۵طبقه قدیمی بود اعزام شدند.این ساختمان قدیمی تبدیل به انبار ظروف یکبار مصرف شده و مقدار زیادی از این ظروف در انبار مذکور وجود داشت.

ملکی با تاکید بر اینکه دو طبقه بالای این ساختمان کاملا در آتش شعله‌ور بود، اظهار داشت: بخش‌هایی از طبقه اول نیز دچار حریق شده بود که با اقدامات نیروهای آتش‌نشانی از سرایت آتش به سایر نقاط جوگیری شد.این حادثه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی به دنبال نداشت و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری محل، تخلیه دود و ایمن سازی هستند.

انتهای پیام