اهداف دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه تز نگاه یک کارگزار

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، فردین آقابزرگی درباره دهمین نمایشگاه بورس ، بانک ، بیمه که 26 تا 29 فروردین برگزار می شود اظهار داشت: درحالی هدف کلی نمایشگاه ها معرفی تکنولوژی و فن آوری یک حوزه است که معرفی آخرین محصولات، تبادل اطلاعات، دستاوردها و تحقیقات کاربردی و زمینه های فنی و تجاری، شناخت رقبا و ایجاد رقابت سالم،دوره های آموزشی، سنجش بازار و استفاده از فرصت ها برای بهینه سازی، گردآوری اطلاعات و نمایش امکانات جدید و نوآوری ها،  قسمتی از اهداف نمایشگاه بورس، بانک و بیمه است.

وی ادامه داد: از اهداف نمایشگاه تخصصی بورس، بانک، بیمه ، جذب مشتریان و نمایندگان جدید، شناخت و اصلاح کانال های کسب درآمد و برقراری ارتباط ها است.

این کارگزار افزود: طی چند سال گذشته این تجربه حاصل شده که علیرغم عدم بازیافت مستقیم از سرمایه گذاری های انجام شده در این زمینه برخی اهداف دیگر می تواند به افزایش دامنه کسب و کار به فعالان در این حوزه کمک کند.

آقابزرگی در خصوص برنامه های کارگزاری بانک آینده در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: این کارگزاری در نظر دارد با هدف توسعه فعالیت ها و معرفی امکانات شعب بانک آینده و شرکت های تابعه در این نمایشگاه حضور یابد.

وی به نقش کارگزاری ها در بازار سرمایه اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف فرعی کارگزاران بورس، فرهنگ سازی و ایجاد شناخت آحاد علاقه مندان به موضوع سرمایه گذاری است. از فرصت نمایشگاه می توان برای معرفی قابلیت ها و امکانات ممکن در این صنعت استفاده کرد. البته نباید انتظار داشت به یکباره و در کوتاه مدت، بازیافت خاصی در این زمینه عاید شود.

انتهای پیام