تبعات آتش سوزی در انبار بزرگترین شرکت قطعه ساز

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی آتش سوزی عصر پنچ شنبه در انبار 5 هزار متری شرکت قطعه ساز کروز (بزرگترین شرکت قطعه ساز) و برگزاری جلسه اضطراری با حضور قطعه سازان، خودروسازان، نمایندگان استاندار و فرماندار تهران ، رضا رضایی به تسنیم گفت: این انبار سه طبقه بوده و مواد پلاستیکی اولیه را نگهداری می‌کرد.

وی افزود: هنوز میزان خسارت وارده مشخص نشده و قرار است در کمیته‌ای با حضور مسئولان مربوطه این موضوع ارزیابی و اعلام شود اما در مجموع انجمن قطعه سازان برای کمک به این شرکت جهت تأمین مواد اولیه شرکت‌های خودروسازی اعلام آمادگی کرده است.

رضایی در رابطه با اینکه آتش سوزی این انبار تا چه میزان خط تولید شرکت‌های خودروسازی را با مشکل روبرو خواهد ساخت، گفت: به نظر می‌رسد شرکت‌های خودروسازی یکی دو روز در تأمین مواد اولیه با مشکل روبرو شوند اما این شرکت با توجه به توانمندی این موضوع را به زودی برطرف خواهد کرد تا خط تولید خودروسازان با مشکل روبرو نشود. 

براساس این گزارش، بنابر اعلام مدیران کروز، بخشی از انبار مواد اولیه و تنها بخش کوچکی از  طبقات دیگر کارخانه (کار خانه شماره بی -2)دچار آتش سوزی شدند  و به هیچ کدام از خطوط  تولید دیگر شرکت آسیبی جدی وارد نشده است.

انتهای پیام