ابراز علاقه اروپایی ها برای توسعه روابط تجاری با ایران

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، نادر مالکی در چهارمین همایش تجاری و بانکی ایران - اروپا با مثبت ارزیابی کردن روابط تجاری ایران و اروپا گفت: ما به همه اهداف نایل شدیم و دلایل خوبی برای امیدواری به آینده داریم. این چهارمین کنفرانس است و امیدوارم بتوانیم با تبادل نظرات آینده روشنی را برای روابط تجاری ایران و اروپا رقم بزنیم.

وی با اشاره به علاقه مندی طرف اروپایی برای انجام روابط تجاری با ایران افزود: اروپایی ها وارد کسب وکار ایران شده و توانسته اند با حمایت های خود ایران را به شبکه بین المللی منتقل کنند.سمینارهای مخلتفی برای بهبود روابط تجاری ایران و اروپا برگزار شده، از این رو هدف از برگزاری چنین همایش هایی کمک به بهبود روابط است.

این مقام مسئول تصریح کرد: وزیر خارجه آمریکا اعلام کرده که دولت بدنبال رفع همه تحریم ها است که این نشانه ای برای خوش بینی به آینده است.ثبات سیاسی برای سرمایه گذاری اهمیت بسیاری دارد و در دوران ریاست جمهوری روحانی روابطی مبتنی بر اعتماد شکل گرفته و طرف اروپایی ایران را مکان خوبی برای سرمایه گذاری شناخته است.ایران می تواند بهترین شریک برای اروپا و کشورهای دیگر باشد.

مالکی تصریح کرد: امیدواریم خیلی زود بتوانیم زمینه های سرمایه گذاری بیشتر در کشور را فراهم کنیم و از مدعوین دعوت کرد در 24 و 25 آبان ماه سال جاری در کنفرانس فرانکفورت شرکت کرده تا تبادل نظرات صورت بگیرد.

انتهای پیام