٤١ نفر از عناصر گروهک وهابی داعش دستگیر شدند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در اطلاعیه وزارت اطلاعات درخصوص اقدامات مرتبط با حوادث تروریستی داعش در تهران آمده است: در پی سلسله‌عملیات پیچیده اطلاعاتی و با همکاری خانواده برخی تروریست‌ها در استان‌های کرمانشاه، کردستان، آذربایجان‌غربی و تهران ٤١ نفر از عناصر گروهک وهابی داعش متشکل از گروه های عملیاتی و همچنین سرپل‌های ارتباطی و تدارکاتی به‌همراه مقادیری اسناد و مدارک و تجهیزات عملیات تروریستی قبل از هرگونه اقدام شناسایی و دستگیر شدند.

این اطلاعیه می‌افزاید: در این عملیات، مقدار قابل‌توجهی سلاح، مواد پیش‌سازه‌ی بمب، کمربند انفجاری، وسایل ارتباطی و مدارک جعلی کشف شد. همچنین چند خانه امن تروریست‌های وهابی- تکفیری در شمال‌غرب کشور شناسایی و پاکسازی شد. روند تعقیب مقر فرماندهی این جنایتکاران وابسته به استکبار و اذناب منطقه‌ای آنها در آن‌سوی مرزها ادامه دارد که نتایج مهم این عملیات متعاقبا به اطلاع ملت شریف و شهیدپرور ایران خواهد رسید.

همچنین وزارت کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: چند نفر مظنون مرتبط با حادثه تروریستی تهران پس از دستگیری به وزارت اطلاعات تحویل داده شدند.

مرکز اطلاع‌رسانی ناجا هم اعلام کرد: دو نفر از افراد مرتبط با عملیات تروریستی در مجلس و حرم مطهر امام ازسوی مأموران پلیس امنیت کرمانشاه در روانسر دستگیر شده‌اند. در ساعت ٢١ پنجشنبه نیز مأموران پلیس امنیت کرمانشاه در ثلاث باباجانی موفق شدند ٩٢ قبضه کلت کمری را از داخل یک خودرو ٤٠٥ بلاصاحب کشف و ضبط کنند.

مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی همچنین اعلام کرد: در عملیات مشترک میان مأموران پلیس امنیت استان فارس و عوامل اداره اطلاعات این استان در شب گذشته هفت نفر از عناصر مرتبط با گروهک تروریستی تکفیری داعش دستگیر شدند.

انتهای پیام