پیش بینی مثبت برای سهام ۹ گروه در هفته جاری با مقاومت شاخص خودرویی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی شاخص بورس طی 54 روز کاری سال جاری با نوسان های ابتدا مثبت تا قبل از انتخابات و سپس منفی به رقم 79 هزار و 465 واحد هفته گذشته رسیده که کارگزاری آبان برای هفته جاری اعلام کرد با توجه به نحوه داد و ستدهای چهارشنبه گذشته، انتظار می رود اکثر نمادهای گروه خودرویی در شروع هفته و علیرغم اعمال تحرم های جدید آمریکا با معاملاتی مثبت اما پر عرضه مواجه باشند. در این میان نکته حائز اهمیت داد و ستدهای شنبه و یکشنبه این هفته، قرارگیری شاخص خودرویی در سطوح مقاومتی است.

به نظر می رسد گروه های لیزینگی و حمل و نقل نیز در هفته پیش رو ، همسو با گروه خودرویی معاملاتی مثبت را تجربه کنند و نمادهایی مانند "حفارس، حپترو، حتاید، حتوکا، ولغدر و ولساپا" احتمالا مثبت تر از بقیه هم گروهی ها دنبال شوند.

گروه های پالایشگاهی و روانکارها و شیمیایی نیز احتمالا با معاملاتی متعادل مواجه باشند که در این میان نمادهای "شتوکا، شپلی، شپاکسا، ساینا، شفارس، شکلر، وپترو، پترول، شاوان، ونفت و شرانل" با اقبال بیشتری نسبت به هم گروهی ها دنبال شوند.

درگروه های فلزی و معدنی انتظار می رود نمادهای "کمنگنز، ذوب و فباهنر، زنگان، فسرب، کپرور، فنوال، فولای و فرآور" مثبت تر از سایر هم گروهی ها دنبال شوند.

همچنبن با توجه به اینکه چهارشنبه گذشته در گروه غذایی، نمادهای "غگلستا، غشهد، غمهرا و غفارس" با صف خرید مواجه بودند، به نظر در شروع این هفته نیز همچنان با معاملاتی مثبت همراه باشند.

انتهای پیام