۴ برنامه مهم بانک بورسی در حوزه روستایی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،خسرو فرحی در جلسه شورای اداری مدیریت شعب منطقه یک تهران گفت: تمامی خدمات پست بانک در باجه‌های خدمات بانکی در سراسر کشور همانند گذشته به‌صورت لحظه‌ای به هموطنان ارائه می‌شود و مسئولان باجه‌ها و مشتریان ساکن در روستاها هیچ نگرانی و دغدغه‌ای نداشته و از هیچ درآمد و یا خدمتی محروم نمی‌شوند.

وی افزود: برای تأئید نهائی حساب مشتریان و به‌منظورحفظ امنیت و شناسائی و احراز هویت در راستای انطباق با ضوابط بانک مرکزی و همچنین مقررات مبارزه با پولشوئی لازم است مشتریان اولین بار به شعب ناظر بر باجه‌ها مراجعه و احراز هویت شده و بعد از آن از طریق همین باجه‌ها و بدون مراجعه به شعب، تمامی عملیات بانکی را انجام دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: اصلی‌ترین رسالت پست‌بانک‌ بطورعام ارائه خدمات بانکی به تمامی روستائیان و نقاط دورافتاده و غیربرخوردار است و خوشبختانه این بانک توانسته با بهره‌گیری از بسترهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، خدمات متنوع بانکی را درسطح کشور گسترش دهد.

فرحی تأکید کرد: در آینده نزدیک با توجه به بهره‌برداری از نرم‌افزار یکپارچه در باجه‌های نمایندگی بانکی شاهد توسعه کمی و کیفی خدمات و تنوع آن در شعب و باجه‌ها به‌ویژه درسطح روستاها خواهیم بود.

وی ادامه داد: تجهیز باجه‌های نمایندگی بانک به دستگاه‌های خودپرداز، کارتخوان، پایانه شعب با قابلیت انجام حوالجات الکترونیکی به حساب مشتریان در سایر بانک‌ها در تمامی نقاط کشور و ایجاد بزرگترین درگاه روستائی تجارب الکترونیک(IPG) از برنامه‌های مهم این بانک در حوزه روستائی است.

مدیرعامل پست بانک اظهارداشت: تأمین مالی طرح‌ها و اعطای تسهیلات برای مشاغل خرد و متوسط ازمحل منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک و حمایت از کسب‌و‌کارهای خرد(SMEها) به‌منظور ایجاد جریان معکوس منابع از شهرها به روستاها از دیگر برنامه‌های این بانک در راستای حمایت از اقشار زحمکتش روستائی است.

فرحی افزود: باجه‌های نمایندگی پست‌بانک‌ به‌عنوان شرکای تجاری این بانک هستند و هیچگاه منافع آنان را نادیده نخواهیم گرفت. بلکه درصدد هستیم فعالیت‌های آنها را با استقرار نرم‌افزار جدید و جامع بانک بیش از گذشته توسعه و گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: این بانک به عنوان بزرگترین خرده‌بانکدار روستائی، علی رغم صرف هزینه‌های زیاد برای ایجاد زیرساخت‌های بانکی و تجهیزات بانکداری الکترونیک، فراهم کردن دسترسی عمومی هموطنان در تمامی نقاط کشور ازجمله مناطق روستائی و غیربرخوردار به خدمات بانکی را در رأس امور قرارداده و انتظار دارد رسانه‌ها در انعکاس‌ها به این موضوع نیز توجه‌ای ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام