درج نماد شرکت کوچک و خاص با صادرات ۱۰۰درصدی محصول/ مختصات اصلی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مربوط به حضور شرکت های جدید در بازار و فراهم شدن مقدمات عرضه اولیه سهام با درج نماد شرکت تولید و صادرات ریشمک همراه شده تا این شرکت هم در صف عرضه اولیه قرار گیرد.

این شرکت جدید که با پلاک 88 بازار دوم معاملات فرابورس و نماد "دریشمک" در گروه مواد و محصولات دارویی و زیرگروه تولید داروهای شیمیایی و گیاهی، حاضر خواهد بود از سال 1348 در زمینه تولید پودر و عصاره شیرین بیان از ریشه گیاه شیرین بیان در شیراز ( بعد از انتقال از تهران به شیراز در سال 1350 ) فعال بوده و در حال انتقال کارخانه به شهرستان سپیدان (با پیشرفت 52 درصدی تا سال گذشته ) است تا قادر به افزایش تولید از 1.6 به 3 هزار تن باشد.

بررسی های بورس پرس نشان می دهد این شرکت ( که رقیب اصلی شرکت شیرین دارو است) دارای 99 نیروی انسانی بوده و 100 درصد محصولات آن شامل پودر و عصاره شیرین (50 برابر شیرین از قند) با کاربرد در حوزه پزشکی ، دارویی، غذایی و بهداشتی، صادر می شود. همچنین 95 درصد محصولات 14 شرکت فعال در این حوزه صادر می شود.  

سال مالی این شرکت 30 آذر و سرمایه آن بیش از 11.4 میلیارد تومان بوده و قرار است با افزایش 161 درصدی از محل سود انباشته و اندوخته به سرمایه 30 میلیارد تومانی افزایش یابد.

براساس این گزارش، "دریشمک" سود هر سهم سال مالی آذر 95 را 1474 ریال پیش بینی کرده و در ترکیب سهامداری ، سرمایه گذاری تدبیر با 99.1 درصد مالک اصلی است.

انتهای پیام