"وپسا" آماده عرضه اولیه ، آخرین اطلاعات را هم داد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طبق اعلام قبلی، شنبه آینده سوم تیر 10 درصد سهام  سرمایه گذاری صنعت پتروشیمی ساختمان خلیج فارس معادل 250 مبلیون سهم در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود تا با ورود اولین شرکت جدید سال 96 ، دیگر شرکت های در نوبت واگذاری هم به مرور وارد بازار سهام شوند.

این عرضه به روش بوک بیلدینگ (ثبت سفارش) انجام می شود و حداکثر سهام قابل خرید 8 هزار و 500 سهم و با دامنه قیمت 100 تا 103تومانی تعیین شده است.

در این میان "وپسا" در حالی همه مقدمات واگذاری سهام را مهیا کرده که امروز اقدام به انتشار صورت های مالی اسفند 95 زیرمجموعه هایی چون سازه طرح گستر شهرآرا ، اعتماد ماشین آپادانا پارت ماشین سازه پارس و جهان روکش اسپادانا و همچنین صورت های مالی تلفیقی در کدال کرد.

طبق اطلاعات اعلامی این هلدینگ 250 میلیارد تومانی با سابقه فعالیت 13 ساله ، در 12 ماه منتهی به اسفند گذشته (حسابرسی نشده) مبلغ 67ریال سود به ازای هر سهم محقق شده که هزار و 672 درصد بیشتر از سود سال 94 است.

وپسا" در سال 95 و 96 به ترتیب سود هر سهم را 81 و 141ریال اعلام کرده که این تفاوت با اهمیت سودآوری به دلیل رشد سود سهام در شرکت ماشین سازه پارس و اعتماد ماشین آپادانا است. سود تلفیقی هر سهم نیز برای سنوات مورد اشاره به ترتیب 91 ریال و 154 ریال است.

انتهای پیام