مقبولیت دو گروه و ادامه معاملات فرسایشی خودروسازان در هفته پر تردد نمادها

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی روند بازار سهام در روزهای اوج فصل مجامع سالانه شرکت های دارای سال مالی اسفند 95 صعودی شده و وضعیت معاملات و متغیرهای اندکی بهتر شده که کارگزاری آبان برای هفته جاری بوررس اعلام کرد ، در هفته پیش رو با توجه به نزدیک شدن به پایان فصل مجامع شاهد توقف بسیاری از نمادها جهت برگزاری مجامع خواهیم بود.

در عین حال انتظار است نمادهایی که مجامع را در هفته های گذشته برگزار و همچنان متوقف هستند، با انتشار گزارش های مربوطه مورد بازگشایی قرار گیرند. بنابراین هفته پبش رو می تواند هفته پر رفت و آمدی برای نمادهای اکثر گروه های بازار باشد.

در این میات و با توجه به ادامه رشد قیمت اکثر فلزات پایه در بازارهای جهانی، معاملات مثبت گروه های فلزی و معدنی ، منطقی بوده که در این بین انتظار است نمادهای گروه روی در کنار نمادهایی نظیر "فروس، فملی، فخوز، فمراد، میدکو، فلوله و ذوب" از تقاضای بالاتری نسبت به هم گروهی ها برخوردار باشند.

طی هفته گذشته اکثر نمادهای گروه خودرویی همچنان با معاملاتی متعادل و منفی (فرسایشی) دنبال شدند و تلاش یک روزه آنها برای خروج از روند فرسایشی بی نتیجه بود. برهمین اساس به نظر می رسد این نوع معاملات در این گروه تا بازگشایی لیدر گروه (نماد خساپا) همچنان ادامه داشته باشد و تنها تک نمادهای کوچکی همانند خموتور معاملات مثبتی را تجربه کنند.

انتظار می رود گروه کم ریسک سرمایه گذاری در هفته پیش رو با ادامه معاملاتی متعادل اما پرتقاضا مواجه باشند که در این میان نمادهای "وگستر، وملت، واتی، وسبحان، وصندق، گوهران، واتی و وخارزم" احتمالا مثبت تر از هم گروهی ها دنبال شوند.

انتهای پیام