مدیرعامل جدید کارگزاری بزرگترین بانک بعد از ۵ ماه معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آخرین تحولات مدیریتی در شرکت های کارگزاری بازار سرمایه با معرفی مدیرعامل جدید کارگزاری بانک صادرات بعد از 5 ماه و اتمام برخی حواشی همراه شده  است.

براساس این گزارش، در حالی حیدر سلیتی اواخر اسفند سال گذشته از پذیرش مجدد مدیرعاملی این کارگزاری خودداری کرده بود که از آن زمان تا همین اواخر ، مدیری برای این شرکت تعیین نشده بود و امور کارگزاری توسط سرپرست انجام می شد.

از سوی دیگر طی هفته های گذشته ، 3 عضو هیات مدیره قبلی از سوی بانک صادرات به طور یکجا تغییر کردند و طی آن محمدرضا رضازاده، حمیدرضا فدایی و اکبر رفیعی، برکنار و به جای این سه نفر عیسى نجاری طایفه، حسن مرسلی نیا و سهراب قاسمی معرفی شدند و در کنار رضا عبدل و مهدی علی قنبری (نمایندگان مجموعه سرمایه گذاری غدیر) قرار گرفتند.

با این اوصاف ، مهدی کباری در حالی از تیر 94 مدیرعامل کارگزاری بهمن بود که بعد از طی مراحل لازم و هماهنگی با هیات مدیره جدید، عهده دار مدیریت کارگزاری بانک صادرات شد تا در آستانه برگزاری مجمع سالانه بانک، حداقل وضعیت این زیرمجموعه ساماندهی شود.

کباری دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت مالی بوده و سوابقی چون کارشناس سرمایه گذاری شرکت های سرمایه گذاری ایرانیان و سپه، عضو هیات مدیره کارگزاری مهرآفرین، مدیرسرمایه گذاری شریف و مشاور شرکت خارجی و فعال در بورس "نوبل پلان" دارد.

براساس این گزارش، بانک صادرات در حالی با سرمایه بیش از 5.7 هزار میلیارد تومانی ، بزرگترین بانک بورس از لحاظ سرمایه اسمی بشمار می رود که از اواخر تیر سال گذشته با توقف نماد روبرو بوده و با عدم به موقع اطلاعات لازم و مدنظر سازمان بورس، رکورد دار توقف نماد بانک های حاضر در بورس شده است.

انتهای پیام