آخرین اظهارات وزیر اقتصاد در مجمع بیمه مرکزی: معافیت از مالیات بر ارزش افزوده

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، علی طیب‌نیا درحالی به احتمال بسیار در 4 سال دوم دولت روحانی وزیر اقتصاد نخواهد بود که در مجمع عمومی بیمه مرکزی با اشاره به تلاش برای معافیت مالیات بر ارزش افزوده در صنعت بیمه اظهار داشت: خوشبختانه این موضوع در قالب لایحه‌ای از طرف دولت به مجلس ارائه شده و امیدواریم با تصویب نهایی بتوان گام‌های خوبی را در ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای مردم برداشت.

وی با اشاره به عوارض متعددی که در صنعت بیمه وجود دارد گفت: طبیعی است که این عوارض باعث افزایش حق بیمه‌ها شده و کاهش این عوارض موجب پایین آمدن حق بیمه‌ها و افزایش بهره گیری از خدمات بیمه ای خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: فراهم آوردن زمینه های لازم برای برقراری امنیت سرمایه گذاران، تولیدکنندگان و افزایش رفاه و آسایش مردم یکی از شاخص‌های اصلی توسعه‌یافتگی است که برعهده صنعت بیمه است.

طیب نیا از توسعه بیمه‌های زندگی به عنوان یکی از محورهای مهم توسعه بیمه عنوان و تصریح کرد: توسعه بیمه‌های زندگی یکی از راهکارهای اصلی درنظر گرفته شده برای توسعه در سالیان اخیر بوده است.

وی ابراز امیدواری کرد: بیمه مرکزی بتواند نقش را به عنوان مقام ناظر در صنعت بیمه با تاکید بیشتر بر سیاستگذاری، هدایت و نظارت بر صنعت بیمه پیش ببرد.

انتهای پیام