اظهارات قائم مقام رنو درباره قرارداد امروز با ایدرو و همکاری با سایپا و ایران خودرو

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، تیری بلوره در مراسم امضای قرارداد همکاری مشترک بین ایدرو، شرکت پرتو نگین ناصح و رنو با اشاره به اینکه مفتخریم امضای قراردادی استثنایی را اعلام می کنیم ، اظهار داشت: این قرارداد با یکی از استراتژیک ترین کشورها برای رنو به امضا رسید. ایران به خاطر ظرفیت های خوب صنعتی، زیرساخت های خودروسازی و نیروی انسانی توانمند شرایط ژئوپولیتیک استثنایی دارد. 

وی با بیان اینکه این توافقی استثنایی در تاریخ صنعت خودرو ایران به جهت سرمایه گذاری،انتقال فناوری،داخلی سازی و پرورش استعدادهای ایرانی، ایجاد مرکز مهندسی و خرید تولید خودروهای به روز و صادرات است، افزود: رنو با حضور بدون وقفه در ایران از سال 2004 تعهد را ثابت کرده و امضای این قرارداد تعهد و خواست قوی ما را برای حضور بلند مدت در ایران تایید می کند. 

این مقام مسئول تصریح کرد: به عنوان شریک استراتژیک صنعت خودرو ایران خوشحالیم که این سرمایه گذاری مشترک را با دو شریک قابل اعتماد یعنی ایدرو به عنوان نماینده دولت و گروه نگین به عنوار نماینده بخش خصوصی انجام می دهیم.

بلوره با اعلام اینکه همکاری با دو شریک قدیمی یعنی ایران خودرو و سایپا همچنان ادامه و گسترش خواهد داشت، اضافه کرد: امضا این قرارداد قدمی رو به جلو و بلند برای همکاری مستمر میان ایران و رنو است و ارزش های مشترکی برای طرفین خواهد داشت.

انتهای پیام