افشای اشتباهی اطلاعات و ویژگی‌های آیفون ۸

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایندیپندنت، اپل اشتباهاً اطلاعات محرمانه در مورد آیفون 8 که حاصل ساعت‌ها بحث و تبادل نظر با توسعه دهندگان در هفته گذشته بوده را در فضای مجازی منتشر کرده است.

اطلاعات مذکور مربوط به بلندگوی هوشمند جدیدی است که برای آیفون طراحی شده و هوم پد نام دارد. همچنین با بررسی اطلاعات افشا شده مشخص می شود اپل در حال طراحی یک سیستم عامل جدید و مخفی هم هست که قرار نیست در دسترس عموم قرار بگیرد. این سیستم عامل برای آیفون طراحی شده است.

شرکت اپل حساسیت بالایی در مورد نحوه نگهداری اسناد مربوط دارد و تا به حال کمتر سابقه داشته بی دقتی این شرکت عامل افشای اسرار مخفی آن شود.

بر اساس همین اسناد طراحی آیفون 8 تغییر اساسی خواهد داشت و نمایشگر آن کاملا فراگیر بوده و کل بخش جلویی گوشی را به خود اختصاص می دهد، لذا حاشیه و دورقابی فلزی از این گوشی حذف می شود.

دوربین آیفون 8 نیز تقویت شده و فیلم برداری با آن با دقت 4K و با سرعت 60 فریم در ثانیه ممکن می‌شود. سازگار شدن با فناوری واقعیت افزوده که افزودن اشیای مجازی به صفحه نمایشگر و تعامل با آنها را برای کاربر ممکن می‌کند هم از جمله موارد افشا شده است.

اپل دکمه Home  و حسگر TouchID را هم از آیفون 8 حذف خواهد کرد و از دکمه Home مجازی در زیر نمایشگر استفاده می کند. فناوری شناسایی چهره حتی در تاریکی با استفاده از دوربین مادون قرمز در نظر گرفته خواهد شد و لذا بازکردن قفل گوشی با قرار دادن چهره در برابر آن ممکن می شود. آیفون 8 که ممکن است iPhone X  یا  iPhone Proنامیده شود، حدود 1400 دلار قیمت خواهد داشت.

انتهای پیام