افزایش شانس محسن هاشمی برای ریاست شورای شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، حسن خلیل آبادی با بیان اینکه امروز جلسه منتخبان پنجم برگزار نمی شود به مهر گفت: گزینه های رئیس شورای شهر احتمالا در جلسه چهارشنبه مورد بررسی قرار می گیرد و هنوز هیچ بحثی در جلسات منتخبان در خصوص رئیس شورا نشده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص استعفای دو گزینه شهرداری به نفع نجفی و شائبه نمایشی بودن جلسات ارائه برنامه نامزدها، افزود: اینکه قابل پیش بینی بود نجفی از میان گزینه ها انتخاب شود یک بحث است و اینکه انصراف سایر نامزدها از پیش طراحی شده باشد و تمام جلسات نمایشی باشد بحث دیگری است که درست نیست.

خلیل آبادی ادامه داد: نجفی در رای گیری ابتدایی نیز تمام آرای منتخبان را به دست آورده بود اما منتخبان واقعا برنامه های تمام گزینه ها را بررسی کرده و پس از مقایسه تمامی برنامه ها در خصوص انتخاب گزینه ها بحث و بررسی کردند.

بنابر این گزارش، روز گذشته احمد مسجدجامعی در توئیتر اعلام کرد، به محسن هاشمی گفتم دوره چهارم شورا برای وحدت اصلاح طلبان نامزد ریاست شدم و امروز به همین دلیل تمایلی به نامزدی ندارم. به نظر می رسد با انصراف مسجدجامعی، شانس محسن هاشمی برای ریاست شورا بیشتر است.

در حال حاضر مرتضی الویری ریاست سنی شورای شهر پنجم را برعهده دارد.

انتهای پیام