بهترین عرضه اولیه بورس در دو و میدانی هم اول شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آسان پرداخت که با رشد 140 درصدی قیمت سهام ( از 999 تومان 26 مهر سال گذشته به 2430 تومان امروز)، بهترین عرضه اولیه بورس بود، در رقابت‌ های دو و میدانی قهرمانی لیگ باشگاه ها به قهرمانی رسید.

براساس این گزارش، بیست‌و‌یکمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی لیگ باشگاه ها با شرکت ۲۵۰ ورزشکار در قالب ۱۰ گروه باشگاهی در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و گروه آسان پرداخت در مرحله اول با ۲۱۷ امتیاز به قهرمانی رسید.

در روز اول برگزاری مرحله اول این مسابقات، ابراهیم رحیمیان در ماده ۲۰ کیلومتر پیاده‌روی، مرتضی ناظمی در پرتاب وزنه، آرمین سبحانی در ۱۱۰ متر با مانع، محمد صمیمی و احسان حدادی در پرتاب دیسک، محمد چشمه‌زار در ۱۰۰ متر، سبحان طاهرخانی در پرش طول، علی خدیور در ۴۰۰ متر، همایون همتی در ۵ هزار متر، محمدرضا وظیفه دوست در پرش ارتفاع برای آسان پرداخت امتیاز آوری کردند.

همچنین در روز دوم نیز امید تاجی در پرتاب نیزه، پژمان یارولی در ۸۰۰ متر، همایون همتی در سه هزار متر با مانع،  علی خدیور و محمد چشمه‌زار در ۲۰۰ متر، پژمان قلعه‌نویی در پرتاب چکش، جلیل ناصری و محمد جواد صیادی در ۱۰ هزار متر، علی دهقان منشادی در پرش با نیزه امتیاز آوران آسان پرداخت بودند. این اولین تجربه حضور گروه این شرکت در حوزه پرداخت به‌عنوان باشگاه دو و میدانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها است.

بنابر این گزارش،" آپ" در راستای مسئولیت­ اجتماعی، برای دومین سال پیاپی به عنوان حامی مالی در کنار فدراسیون دو و میدانی قرار دارد و از مسابقات و رویدادهای متعدد ورزش مادر، در حوزه های قهرمانی و پایه حمایت می‌کند.

انتهای پیام