دلیل عدم اعتماد مجلس به بیطرف اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس پاپی زاده  رییس مجمع نمایندگان استان خوزستان در حاشیه نشست علنی امروز مجلس، درباره علت عدم رای اکثریت به حبیب الله بیطرف ( 135 رای مخالف در برابر 133 رای موافق) به خبرنگاران گفت: نمایندگان مخالف به دلیل سوابق مدیریتی وی و آسیب های جدی وارده به منابع آبی، با حضور این وزیر پیشنهادی مخالفت کردند.

وی ادامه داد: عمده آسیب‌های وارده در زمان وزارت بیطرف در استان‌های جنوبی به ویژه خوزستان بود. چرا که روش مدیریتی منابع آب وزیر پیشنهادی نیرو طرح اشتباهی در سطح جهانی به شمار می آید و عملا در علم روز دنیا طرد شده است. نمایندگان نیز به همین دلیل و با توجه به سابقه دو دوره وزارت آقای بیطرف به نتیجه نهایی رسیدند .

به گفته وی در صورت ادامه روش مدنظر وزیر پیشنهادی نیرو ، کشور قطعا با بحران بی آبی مواجه می‌شد. بنابراین تشخیص مجلس کاملا کارشناسی بود. بنابراین انتظار می رود اشتباهات گذشته در مدیریت منابع آبی تکرار نشود.

پاپی زاده با بیان اینکه رأی امروز مجلس نشان از تعامل بیشتر بین دولت و مجلس داشت، ادامه داد: برخی شهرهای جنوبی به ویژه در استان خوزستان قربانی تصمیمات غلط وزیر پیشنهادی نیرو در زمان مدیریت شده اند.

انتهای پیام