توضیحات وکیل احمدی‌نژاد درباره آرای دیوان محاسبات

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، عادل حیدری درباره آرای ادعایی دیوان محاسبات علیه محمود احمدی نژاد گفت: متأسفانه دادستان گفته،احمدی‌نژاد در همه پرونده‌ها دفاعیات مکتوب کرده که این امر کاملا خلاف واقع است و ایشان به‌هیچ‌وجه دفاعیات درباره پرونده‌ها نداشته‌اند و همه آرای محتمل صادره که هنوز از تحویل همه آنها به این‌جانب خودداری شده، غیابی است.

وی ادامه داد: متأسفانه دادستان دیوان محاسبات بدون مجوز قانونی اقدام به انتشار آرای غیابی که هیچ‌وقت احمدی‌نژاد از آنها خبری نداشته و از طریق مطبوعات از صدور آنها مطلع شده، کرده و این امر برخلاف قانون و قابل پیگیری است.

این وکیل افزود: به گونه‌ای صحبت شده که برای خواننده یا شنونده این‌گونه تداعی شود که احمدی‌نژاد هزاران میلیارد تومان را حیف‌و‌میل کرده و باید جبران خسارت کند در‌حالی‌که این رقم یارانه پرداختی به مردم بوده که بحث آن در جای خود خواهد شد و این موضوع در دیوان رسیدگی و رأی بر محرز‌نشدن تخلف در همه پروسه پرداخت صادر شده، اما دادستان مدعی است دو پرونده مجزا با مشابهت در مبلغ و دستگاه، در حال رسیدگی است که یکی احراز تخلف‌نداشتن است و دیگری احراز تخلف.

حیدری اظهار داشت: مگر می‌شود فعالیت مالی یک هیئت مستشاری تخلف تشخیص داده شود و در هیئت دیگر صحیح! در‌صورتی‌که جنابان بالاخره تصمیم بگیرند حداقل حقوق قانونی احمدی‌نژاد که ابلاغ آرا به ایشان است، رعایت کرده و آرا را ابلاغ کنند.

انتهای پیام