نحوه سفارش شرطی به کارگزاران بورس از نگاه یک مدیرعامل

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد عابد مدیرعامل کارگزاری پاسارگاد درباره صدور مجوز معاملات شرطی در بازار سهام از سوی سازمان بورس و عملیاتی شدن این رویه به سنا گفت: در این روش برخلاف معاملات الگوریتمی، قیمت‏ های مدنظر معامله‎گران، مرکز توجه سیستم قرار می‏ گیرد و از هرگونه پیچیدگی و متغیرهای متعدد دور شده و با شروطی معین، سفارش به صورت خودکار به هسته معاملات ارسال می شود.

وی ادامه داد: از آنجایی که پیش از این معاملات شرطی ممنوع بود، در برخی موارد نیاز بود تا داد و ستدها تحت شرایط و قیمت‎های مشخص و بدون حضور در سیستم انجام شود که خوشبختانه این امکان فراهم شده است.

این مقام مسئول از قرار دادن سیستم سفارش‎ های شرطی در نرم ‎افزار معاملات آنلاین این کارگزاری خبر داد تا امکان دسترسی آسان تر برای معامله‏ گران حرفه‎ای فراهم شود.

عابد با بیان اینکه معامله گران با به ‏کارگیری تحلیل و تجربه معاملاتی در بازار سهام، می‏ توانند شرایط خاصی را تعیین کرده و این شروط را در سیستم به کار ببرند، گفت: این شروط بدون هیچگونه محدودیتی از نظر تعدادی ثبت خواهد شد و مناسب کلیه سهامداران و کاربران اعم از حرفه ‏ای و مبتدی است.

به گفته وی با استفاده از سیستم معاملات شرطی می توان بدون پیگیری لحظه ای نوسانات و رویدادهای بازار، بر مبنای شروط تعیین شده از حداقل فرصت ها استفاده بهینه داشت. کاربران با امضای اینترنتی،بیانیه ریسک را قبول کرده و سپس می‎توانند به این خدمات دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام