"های وب" در حواشی اخیر بی تقصیر است

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روح الله حسینی مقدم با اشاره به اینکه از امتیازات اصلی بازار سرمایه و عامل تمایل شرکت ها برای ورود به آن، افزایش اعتبار است، در مورد حواشی مربوط به معاملات "های وب" به سنا گفت: بعد از جمع آوری اطلاعات و بررسی ها ، مشخص شد در معاملات دیروز سهام "های وب" ، اصل انصاف و دسترسی همگان رعایت نشده و بنابراین مقرر شد کلیه معاملات دیروز این سهم باطل شود.

وی با بیان اینکه برای بنگاه های اقتصادی علاوه بر منافع مادی، مزایای غیر مادی نیز مهم است، گفت: "های وب" نیز با همین رویکرد به بازار سرمایه وارد شد و تمام موارد درخواستی بازار و نهاد نظارتی را پذیرفته و همه الزام ها و قوانین را رعایت کرده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه "های وب" از ابتدای ورود به بازار سرمایه به همه الزام ها پایبند بوده، گفت: همه فعالین بازار سرمایه باید توجه داشته باشند که به شهرت، اعتبار و حیثیت این شرکت خدشه ای وارد نشود. هرچند این اشکال بر روی نماد " های وب" روی داده اما مسئولیتی متوجه آن نیست.

حسینی مقدم با بیان اینکه همگی باید با حساسیت بیش از پیش به شرکت ها توجه و اعتبار آنها را حفظ کنیم، گفت: مساله اخیر به سهامداران و شرکت "های وب" ارتباطی ندارد.

انتهای پیام