محل صرف درآمد ۱۱۰ میلیارد تومانی بعد از فروش سهام "های وب"

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت داده گستر عصر نوین که چهارشنبه گذشته با عرضه اولیه 10 درصد سهام و کشف قیمت 285 تومانی هر سهم به عنوان پنجمین شرکت جدید سال ( بعد از به پرداخت، مبین وان کیش، هتل کوثر اصفهان و چدن سازان) وارد بورس شده ، دست به افشای با اهمیت اطلاعات زد.

قیمت سهام "های وب" طی 7 روز کاری بعد از عرضه با رشد 40 درصدی به 400 تومان دیروز رسیده و همچنان صف خرید سنگین روزانه را حفظ کرده است. در ترکیب سهامداری آن ، ایمان میری با در اختیار داشتن 88.3 درصد سهام ( بعد از عرضه اولیه)، مالک اصلی بشمار می رود.

براساس این گزارش، سید ایمان میری مدیرعامل این شرکت 400 میلیارد تومانی درباره محل صرف درآمد 110 میلیارد تومانی ناشی از فروش سهام را توضیحی به شرح زیر داده است: 

به استحضار سهامداران و سایر سرمایه گذاران محترم می رساند، احتراماْ نظر به اینکه سهامدار عمده شرکت آقای سید ایمان میری مبلغ 1100 میلیارد ریال از محل فروش سهام خود در عرضه اولیه را جهت تامین سرمایه در گردش (بدون کارمزد) به شرکت واگذار نموده است:

الف) جهت رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات به استحضار می رساند در صورتی که مصرف سرمایه در گردش اثر سود و زیانی در بودجه ‍‍پیش بینی شده داشته باشد (از قبیل تسویه تسهیلات با کارمزد بالا)، شرکت در اسرع وقت به افشاء اثرات یاد شده و تعدیل مورد نیاز اقدام می نماید.
 
ب) در جهت رعایت دستورالعمل الزامات افشای اطلاعات و تصویب معاملات با اشخاص وابسته ناشران بورسی، به پیوست جدول مربوط به معاملات با اشخاص وابسته به حضورتان ارسال می گردد.

در حال حاضر آثار مالی اطلاعات افشا شده فوق مشخص نمی باشد و نیاز به بررسی های بیشتر دارد. لذا، به محض روشن شدن، موضوع در اسرع وقت اطلاع رسانی می گردد.

انتهای پیام