عرضه اولیه ششمین شرکت جدید این هفته نیست/ احتمال قوی هفته آینده

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی تاکنون سهام 5 شرکت به پرداخت، مبین وان کیش، هتل کوثر اصفهان ، چدن سازان و داده گستر عصر نوین در بورس و فرابورس عرضه اولیه شده ، که شرکت ترانسفور ماتور توزیع زنگان هم آماده عرضه اولیه شده است.

براساس این گزارش، این شرکت که نماد "برانسفو" در بازار دوم معاملات بورس تهران پذیرش شده ، عصر دیروز جلسه معارفه ای با حضور مدیران و سهامدار عمده یعنی ایران ترانسفو با مالکیت 99.9 درصدی کرد و تا سرمایه گذاران و کارشناسان بازار در جریان آخرین وضعیت مالی و علمیاتی قرار گیرند.

به این ترتیب ، قرار بود در صورت صدور اطلاعیه بورس تهران در عصر دیروز ، سهام این شرکت چهارشنبه واگذار شود که با توجه به عدم انتشار این اطلاعیه ، واگذاری احتمالی این شرکت 50 میلیارد تومانی هفته آینده و با احتمال خیلی ضعیف تر دو هفته بعد خواهد بود.

این شرکت با سال مالی 30 آذر و سرمایه اسمی 50 میلیارد تومانی، سود هر سهم سال مالی جاری را 330 ریال پیش بینی کرده و در عملکرد منتهی به 31 تیر، 101 ریال معادل 31 درصد از سود را پوشش داده است.

"برانسفو" از سال 85 در زنجان با ظرفیت 45 هزار انواع ترانسفورماتور توزیع تاسیس شده و دارای 686 نیروی انسانی است. مشاور پذیرش و کارگزار کننده این شرکت هم کارگزاری آراد ایرانیان است که برنامه عرضه اولیه 50 میلیون سهم را اجرا خواهد کرد.

انتهای پیام