زمان مجمع سالانه و فوق العاده ۴ شرکت بورسی و فرابورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، داروسازی قاضی که با سرمایه 13.5 میلیارد تومانی در فرابورس حضور دارد، زمان برگزاری دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده را اعلام کرد.

"دقاضی" که سرمایه گذاری دارویی تامین سهامدار 40.6 درصدی آن محسوب می شود،جهت انتخاب اعضای هیئت‌مدیره و تغییر سال مالی و تطابق اساسنامه با نمونه اساسنامه سازمان بورس به این مجامع راهی می شود.

همچنین بیمه ما که توانسته با سرمایه 100 میلیارد تومانی، مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی را از سازمان بورس و از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اخذ کند، برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه به مجمع فوق العاده می رود تا با موافقت سهامداران،150 میلیارد تومانی شود.

در این میان،شرکت بورسی 5.3 میلیارد تومانی دشت مرغاب نیز پیرو اتمام سال مالی منتهی به خرداد سال جاری،زمان برگزاری مجمع سالانه را مشخص کرد تا در این راستا صورت های مالی را به تصویب برساند.

شرکت فرابورسی پمپ پارس هم با سرمایه 3 میلیارد تومانی که گسترش پایا صنعت سینا سهامدار 59.7 درصدی آن محسوب می شود،جهت تصویب صورت‌های مالی منتهی به سال گذشته به مجمع عادی بطور فوق العاده می رود.

داروسازی قاضی(دو مجمع فوق العاده و عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 و 11 روز دوشنبه 24 مهر در مرکزمطالعات بهره وی و منابع انسانی

بیمه ما(مجمع فوق العاده): ساعت 15 روز دوشنبه 24 مهر درمحل شرکت

دشت مرغاب(مجمع سالانه): ساعت 12 روز پنج شنبه 27 مهر در هتل رویال شیراز

پمپ پارس(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 روز سه شنبه 25 مهر در شرکت چینی ایران

انتهای پیام