پیش بینی بازار سهام در سومین هفته پاییز

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی بازار سهام دومین هفته پاییز را با افت قیمت ها و متغیرهای اصلی معاملات سپری کرد که کارگزاری آبان برای هفته جاری پیش بینی کرد در آخرین روز هفته گذشته اکثر نمادها با کاهش فشار فروش مواجه بودند و متعادل به کار خود پایان دادند، رخدادی که با توجه به افت قیمتی روزهای اخیر امری منطقی بود و پیش بینی می شود با نزدیک شدن به گزارش های دوره ای، با منطق بیشتری دنبال گردد.

به نظر می رسد نمادهای تازه وارد به لیدری گروه آی تی، همچنان در کانون توجه فعالین بازار قرار داشته باشند و اکثرا این هفته نیز مثبت سپری گردند.

نماد تازه وارد "ریشمک" در حالی روز چهارشنبه با ادامه صف خرید پر حجم به کار خود پایان داد که در شروع اولین روز این هفته، با بازارگردانی و محدودیت دامنه نوسان قیمت 10 درصدی، به سوی داد و ستدهای روان تری حرکت خواهد کرد.

انتظار می رود مهمان تازه وارد گروه لیزینگی با نماد "ولشرق"، امروز با استقبال خریداران  مواجه شود و درپی آن گروه کم ریسک لیزینگی با اقبال بیشتری در این هفته مواجه باشند.

با ادامه رشد فلزات پایه، به خصوص فلزات روی و مس در بازارهای بین المللی، انتظار می رود گروه های فلزی و معدنی، بخصوص گروه روی و نمادهای مسی همچنان جز گروه های پیشرو، پرتقاضا بوده و همراه با داد و ستدهای مثبت این هفته را آغاز کنند.

انتهای پیام