پیشنهاد به وزیر اقتصاد و درخواست از کارگزاری کشاورزی برای دو شرکت بورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد مهدی مقدسی در جلسه امروز مجلس با اشاره به اینکه مشکلات آذرآب، هپکو، ماشین سازی و واگن پارس طی یک سال گذشته به دفعات با رئیس جمهور، معاون اول و وزرای اقتصادی در میان گذاشته گفت: یکی از پیشنهادات تشکیل کمیته ویژه دارای اختیارات تام برای پیگیری مطالبات به حق این شرکت ها و کارگران است.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور و وزرای اقتصادی انتظار می رود مشکلات شرکت هایی چون آذرآب و هپکو را برطرف کنند. در این میان به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی پیشنهاد واگذاری موقت شرکت هپکو به صندوق حمایت دولت می شود تا پس از ساماندهی این شرکت، مجددا واگذار شود.

این نماینده اراک گفت: در مورد آذرآب هم از کارگزاری بانک کشاورزی و سایر سهامداران شرکت انتظار می رود با انتخاب هیئت مدیره ای توانمند و مدیرعامل قوی، شرایط بهبودی را فراهم کنند تا این شرکت حاضر در بورس قادر به انجام قراردادها و تعهدات باشد.

مقدسی ادامه داد: از دولت انتظار می رود در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اقدام به رفع مشکلات واحدهای بزرگ تولیدی اراک و تمام کشور کند و هر چند اقدامات مسکن‌وار قابل تقدیر است اما حرکت های ریشه مورد توجه و انتظار مجلس و دولت است.

انتهای پیام