به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از اتوموتیو نیوز،شرکت فولکسواگن به عنوان بزرگترین خودروساز آلمان قصد دارد شبکه فروشندگان در اروپا را کوچک کند و بر فروش اینترنتی محصولات متمرکز شود.
این تغییر استراتژی در راستای صرفهجویی در هزینههاست و تغییر عادات خرید مشتریان در عصر دیجیتال را نیز در تهیه این طرح در نظر گرفته شده است.
یورگن استاکمان مدیر فروش فولکسواگن اعلام کرد: قصد داریم سودآوری و بهرهوری را در شبکه فروش ۱۰ درصد افزایش دهیم. شبکه فروش ما در اروپا، در حال حاضر حدود ۳هزار عضو فعال دارد.وی درخصوص رقم صرفهجویی حاصل اجرای این طرح اظهار نظر نکرد.
بنابراین گزارش،فولکسواگن با رسیدن به این هدف قادر خواهد بود متوسط بازده هر فروشنده را از یکدرصد کنونی به ۲ درصد برساند.توضیحات بیشتر درخصوص مدل فروش جدید فولکسواگن به زودی اعلام خواهد شد.
انتهای پیام