اولین سرمایه گذاری مخابرات ایران در اپراتور خارجی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، برات قنبری در نمایشگاه تله کام 2017 در جمع خبرنگاران گفت: نتایج مناقصه ای که مخابرات برای در اختیار گرفتن اپراتور تلفن همراه در خارج از ایران در آن شرکت کرده، در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های توسعه ای مخابرات مطابق با برنامه تحول، ره نگاشت،نوسازی شبکه، رفتن به سمت ip و همگرایی شبکه ثابت و تلفن همراه را از جمله اقدام ها در راستای برنامه های توسعه ای مخابرات عنوان کرد.هم اکنون از دوره آنالوگ و دیجیتال وارد دوره ip شده ایم و برای زنده ماندن در این فضا نیازمند تغییر و تحول در کل شبکه هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه سرعت حرکت ارتباطات را مخابرات ایران تعیین می کند،عنوان کرد: اگر زیرساخت های مخابرات وجود نداشته باشد امکان توسعه و حرکت به سمت تغییر و تحولات فناورانه جهانی نخواهیم داشت.

قنبری با بیان اینکه برنامه های توسعه مخابرات برگشت پذیر نیست و ما قدم به قدم به پیاده سازی برنامه تحول نزدیک می شویم، ادامه داد: گام نخست در این برنامه یکپارچه سازی بخش ثابت بود و تا اردیبهشت سال آینده نیز قدم دوم را که یکپارچه سازی بخش ثابت و سیار خواهد بود در برنامه داریم،در نهایت در پایان برنامه ره نگاشت به یک شرکت پیشرو در خدمات دیجیتالی تبدیل می شویم و حرکت به سمت بین المللی شدن را در برنامه داریم.

انتهای پیام