معرفی ۲۸ شرکت دارای ظرفیت رشد در هفته جاری

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شاخص بورس درحالی آخر هفته گذشته با اثر افزایش قیمت پالایشگاه های بندرعباس و اصفهان، پتروشیمی پردیس، پارسان، بانک ملت، سایپا ، مپنا و... با 195 واحد رشد به 87 هزار و 844 واحدی رسید که کارگزاری آبان این هفته پیش بینی کرد با رشد مجدد قیمت نفت و فلزات پایه در بازارهای جهانی، گروه های مرتبط همانند گروه های فلزی، معدنی، پتروشیمی و پالایشگاهی داد و ستدهای اکثرا مثبت و پرتقاضایی را تجربه کردند و به نظر می رسد طی این هفته نیز با تعادل بیشتری ادامه داشته باشد.

در این میان نمادهایی همانند "شبندر، کمنگنز، فرآور، کبافق، شکربن، شفارس، پارسان، شسینا، شپترو، فسرب، شپدیس و ارفع" می توانند همچنان در کانون توجه بیشتر اهالی بازار سرمایه قرار داشته باشند.

انتظار می رود گروه کم ریسک سرمایه گذاری این هفته نیز با داد و ستدهای اکثرا متعادلی مواجه باشند که در این بین نمادهای "سرچشمه، وسبحان، وخارزم، واتی و وسکاب" همراه برخی نمادهای گروه بیمه ای همچون آسیا و دانا (به دلیل تقاضای خرید توسط شرکت های آلمانی و ایتالیایی) از اقبال بیشتری نسبت به هم گروهی ها برخوردار باشند.

در اواسط بازار چهارشنبه گذشته با افزایش تقاضا در گروه های کوچک غذایی و قندی مواجه شدیم به طوریکه نمادهای "غدیس، غاذر، بهپاک، غبهنوش، قزوین، قشرین، قهکمت و قلرست" صف خرید شدند و نمادهای "غشهداب و غشان" تا آستانه صف خرید شدن پیش رفتند که انتظار می رود در شروع این هفته نیز گروه های مذکور معاملات مثبتی را تجربه کنند.

انتهای پیام