فروش اموال مازاد بانک غایب بورسی در نیمه دوم سال سرعت می گیرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سیاوش زراعتی در جریان بازدید از 3 شعبه بانک صادرات گفت: دارایی‌های سمی هزینه زیادی بر بانک تحمیل و عملا بخش قابل توجهی از منابع را منجمد کرده که یکی از اهداف موردنظر، تسریع در فروش این بخش از دارایی‌ها در 6 ماهه دوم سال است. این دارایی‌ها از جمله چالش‌هایی است که نظام بانکی را از اهداف اصلی باز می‌دارد.

وی تلاش‌های صورت گرفته در این راستا را در جهت تقویت توان مالی بانک عنوان کرد و از تدوین برنامه هایی برای فروش دارایی‌های مازاد در چارچوب سیاست‌های وزارت اقتصاد و بانک مرکزی در 6 ماهه دوم سال خبر داد.

این مقام مسئول، وصول و تعیین تکلیف مطالبات معوق "وبصادر" از طرق مسالمت آمیز را به روسای شعب عنوان و بر ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و استفاده از آخرین دستاوردهای آن برای کاهش هزینه ها تاکید کرد.

زراعتی ضمن بررسی منابع و مصارف شعب، راهکارهایی را برای افزایش بهره وری شعب، بالا بردن رضایتمندی مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آنها، تداوم اجرای طرح ضربتی اعطای وام قرض الحسنه ازدواج را مورد تاکید قرار داد و از نزدیک با مشتریان بانک به گفت و گو پرداخت.

بنابراین گزارش، این بانک با سرمایه 5.78 هزار میلیارد تومانی از تیر سال گذشته با توقف نماد روبروست و آخرین صورت مالی(حسابرسی نشده) ارائه شده مربوط به 3 ماهه نخست سال جاری است.

انتهای پیام