ایجاد تغییرات در ساختار دولت تکذیب شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،پرویز اسماعیلی اعلام کرد: در جلسات روسای قوا مهمترین مسائل و اولویت‌های کلان و مرتبط بین قوا، برای تصمیم‌گیری سریعتر و هماهنگی بیشتر در مسیر اجرای برنامه‌ها و خدمت به مردم مورد بحث قرار می گیرد. پیگیری مربوط به ساختار یا مسایل درونی هر یک از قوا روال و قاعده قانونی را دارد و طبعا موضوع جلسه سران قوا نبوده است.

وی تاکید کرد: اعلام نادرست هرگونه مطالب  یا ادعا به عنوان جزئیات جلسه سه نفره سران قوا، آنهم بلافاصله بعد از جلسه و از سوی کسانی که حضور نداشته و مسئولیتی در این زمینه ندارند، موثق و پذیرفتنی نیست.

اسماعیلی با بیان اینکه اطلاع رسانی جلسات سران قوا روال خاص خود را دارد، از رسانه ها درخواست کرد در برابر رواج گمانه‌ها و شایعات بویژه درخصوص جلسه سران قوا حساس باشند و اطلاعات مربوطه را از مراجع رسمی و مسئول پیگیری کنند.

بنابراین گزارش،روز شنبه پس از جلسه سران قوا، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس طی مصاحبه ای گفته بود،در این جلسه به بحث و بررسی پیرامون ایجاد تغییرات در ساختار دولت پرداخته و به توافقات ضمنی در این باره رسیدند و با ذکر جزییاتی مدعی شد تفکیک و تعییرات در وزارتخانه های راه، نفت، نیرو، کشور، صنعت، ورزش و جوانان و ... از جمله توافقات در جلسه مذکور بوده است.

انتهای پیام