پیش بینی رشد سهام سه گروه از شاخص ۸۸ هزار واحدی بورس

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،  شاخص کل بورس در آخرین روز هفته پیش و بعد از 4 سال ( از سوم آذر 92 ) وارد کانال 88 هزار واحدی شد اما همچنان برخی سهامداران با اشاره به عدم رشد قیمت سهام اکثر شرکت ها ، رشد ماه های اخیر شاخص را واقعی ندانسته و آن را ناشی از رشد برخی شرکت های بزرگ می دانند.

با این اوصاف ، کارگزاری آبان مانند هفته های قبل ، وضعیت هفته پیش رو را برررسی و اعلام کرد انتظار می رود در شروع این هفته نیز اکثر نمادهای گروه خاکستری بازار سرمایه (گروه سیمانی)، شروعی مثبت را داشته باشند اما بواسطه چند روز رشد قیمتی و قرار داشتن در هفته ای نیمه تعطیل، داد و ستد های متعادل تری را تجربه کنند.

با توجه به افزایش تقاضای مناسب گروه غذایی طی داد و ستدهای چهارشنبه گذشته، پیش بینی می شود این هفته نیز گروه غذایی و بخصوص  نمادهای "غپاذر، غشهداب، غاذر، غدیس، بهپاک، غالبر، غشان، غمینو و غفارس" با داد و ستدهای متعادل و مثبتی همراه باشند.

احتمالا گروه سرمایه گذاری و نمادهای "وبیمه، سرچشمه، وسبحان، واتی وخارزم" این هفته نیز در کانون توجه اهالی بازار قرار داشته باشند و معاملات متعادل تری نسبت به هم گروهی ها تجربه کنند.

انتهای پیام