نتایج جلسه "های وب"با مسئولان سازمان بورس و زمان بازگشایی نماد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی اعلام خرید شرکت پارس آنلاین توسط داده گستر عصر نوین ، نماد این شرکت تازه وارد بورسی از 7 آبان بسته شده تا بعد از تکمیل اطلاعات و بررسی های سازمان بورس، امکان بازگشایی وجود داشته باشد.

در این میان "های وب" 400 میلیارد تومانی، با اصلاح پیش بینی درآمد سال مالی اسفند جاری ، سود 386 ریالی هر سهم را با 10 درصد افزایش، 426 ریال اعلام کرد و در نیمه اول سال قادر به تحقق 43 درصد معادل 185 ریال شده است.

آخرین رویداد مرتبط با این شرکت و زمان تقریبی بازگشت به بورس هم با جلسه بعد از ظهر دیروز مدیرعامل آن یعنی ایمان میری با مسئولان سازمان بورس همراه شده و از قرار با تغییراتی در برخی موارد که در شفاف سازی سازمان بورس اعلام خواهد شد ( از جمله در مورد خرید 100 درصد شرکت پارس آنلاین) ، "های وب" آماده بازگشایی در هفته آینده می شود .

در این رابطه ایمان میری ، سهامدار عمده و مدیرعامل شرکت با اشاره به جلسه دو ساعته بعداز ظهر دیروز با مسئولان اداره نظارت بر ناشران بورسی سازمان بورس، با انتشار پیامی در تلگرام اعلام کرد: برخورد دوستان در حوزه نظارت سازمان بسیار عالی بود و من بیش از گذشته بر حسن نیت این عزیزان اطمینان پیدا کردم.

در تمام صحبت ها و نظرات این عزیزان یک مورد بسیار بیشتر از سایر موارد خودنمایی می کرد، و آن توجه بسیار ویژه به حقوق سهام داران خرد بود
از نگاه این دوستان جدا از جدید بودن این حوزه برای مسولین بورس که دقت نظر بیشتری را در بررسی اسناد و مدارک طلب می کند، شفاف سازی حداکثری از قراردادهای USO و توافق نامه خرید سهام شرکتهای پارس برای کلیه فعالان بورس امری بسیار مهم و ضروری بود.

نتیجتا جمع بندی بنده از این جلسه اینگونه بود:

١-های وب بعنوان یکی از ذی نفعان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در تعیین ساز و کار مکانیزم شفاف سازی شرکتهای این حوزه با بورس مشارکت فعالانه ای در آتی داشته باشد تا بر اساس آن امکان شفاف سازی حداکثری با هدف بوجود آوردن اطلاعات مکفی و دقیق برای تصمیم گیری توسط فعالان بازار فراهم گردد.

٢- های وب موظف است نسبت به خلاصه سازی قراردادهای USO با توجه به این مطلب که صرفا نکاتی که باعث ایجاد خدشه در حفظ اسرار کسب و کار شرکت نشود ،اقدام نماید.

٣-های وب نسبت به ارایه الحاقیه توافق نامه با پارس آنلاین در خصوص تغییر مبلغ سهام به وجه نقد اقدام و نسخه ای از آن الحاقیه را به سازمان ارسال کند.

۴- برداشت شخصی بنده این هست که نماد در هفته بعد باز شود.

انتهای پیام