دفتر فرمانده کل سپاه هم ادعای حمید بقایی را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، واکنش های همراه با تکذیب به ادعای حمید بقایی مبنی بر دادن 5 سکه به برخی از مقامات ارشد، همچنان ادامه دارد و بعد از پس از ابراهیم رئیسی ، مصباحی‌مقدم ، محسنی اژه ایی و ... دفتر فرمانده کل سپاه هم این ادعا را تکذیب کرد.

بنابراعلام سپاه‌نیوز ، در پی ادعای یکی از مسئولان دولت دهم مبنی بر اهدای سکه به افراد حاضر در یک جلسه از‌جمله سرلشکر محمدعلی جعفری، دفتر فرماندهی کل سپاه اعلام کرد: ادعای مطرح‌شده از جانب یکی از مسئولان دولت دهم مبنی بر دریافت سکه از سوی فرمانده کل سپاه به دلیل حضور در یک جلسه کاری، مضحک و کاملا کذب است. معاونت حقوقی سپاه با طرح شکایت رسمی، این تهمت و اقدام خلاف اخلاق را دنبال خواهد کرد.

براساس این گزارش، بقایی مدعی شده است: در ایام تحریم‌ها جلسات زیادی شب‌ها تا پاسی از شب برگزار می‌شد. در این جلسات از فرماندهان ارشد سپاه، قوه قضائیه و قوه‌ مقننه حضور داشتند. به‌عنوان نمونه بگویم در یکی، دوتا از این جلسات بنا به درخواست‌های خود عزیزان حاضر در جلسه، به آنها هدیه داده شد». او ادامه داد: «یکی از موارد در شب عید غدیر بود، از آقای احمدی‌نژاد درخواست کردند که ما بعد از ساعت اداری می‌آییم و هدیه‌ای باید به ما داده شود. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی بود که این عزیزان شب‌ها می‌آمدند و بدون هیچ دستمزدی کار می‌کردند، قرار بر این شد که یک هدیه‌ای به آنها داده شود. فکر می‌کنم نفری چهار و پنج سکه به آنها داده شد. این سکه‌هایی که به آنها اشاره می‌شود، همین سکه‌هایی است که آقایان دریافت کرده‌اند و ما حالا باید به دادگاه برویم، به‌ خاطر آن محاکمه شویم و ‌هزاران انگ و تهمت را هم از طرف طرفداران این عزیزان بشنویم.

انتهای پیام