روایتی از نامه رئیس سیا به سردار سلیمانی/ احتمال نامزدی لاریجانی در1400

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس،محمد محمدی‌گلپایگانی با تأکید بر اینکه حرف ایران در جهان رسا و بلند است، گفت: همین اواخر زمانی که قاسم سلیمانی در بوکمال بود، رئیس سازمان سیا به وسیله یکی از رابطان در منطقه، نامه‌ای برای وی فرستاد اما ایشان نامه را نگرفت،نخواند و گفت، اصلا با این افراد صحبتی ندارم. اینها چه کسانی هستند که با استکبار این‌گونه برخورد می‌کنند؟

وی ادامه داد: امثال سلیمانی، محصول و تربیت‌شده انقلاب هستند اوست که به رهبری نامه می‌نویسد و می‌گوید،فرزند و سرباز شما، قاسم سلیمانی.

تماس تلفنی لاریجانی با احمدی‌نژاد پس از یکشنبه سیاه

محمدعلی پورمختار عضو کمیسیون قضائی مجلس گفت: یک بار علی لاریجانی برای من تعریف می‌کرد پس از اتفاقاتی که یکشنبه سیاه بین رئیس مجلس و احمدی‌نژاد در مجلس افتاد، بعد از دو، سه روز با وی تماس گرفته و گفتم این اتفاقات رخ داده و گذشته،نمی‌توانیم مملکت را رها کنیم و ناهماهنگ باشیم و احمدی‌نژاد را برای شرکت در جلسه سران قوا دعوت کردم.

وی افزود: تحلیل شخصی من بر این است که لاریجانی به احتمال زیاد در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ١٤٠٠ نامزد می‌شود البته عالم سیاست،عالم ممکنات است و امکان دارد چنین اتفاقی هم رخ دهد. البته من برای انتخابات سال ٩٦ نیز به لاریجانی پیشنهاد کردم به عرصه انتخابات وارد شود اما وی نپذیرفت و گفت که دیگران هستند.

انتهای پیام