مپنا آماده اجرای طرح‌های برق و آب در سواحل مکران

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عباس علی آبادی مدیرعامل گروه مپنا به ایرنا گفت: امروز ظرفیت‌های قابل توجهی در حوزه احداث نیروگاه به صورت بومی شده وجود دارد و با برنامه‌ریزی صحیح، می‌توانیم اهداف بزرگی را در این زمینه محقق کنیم.

وی ضمن استقبال از دیدگاه‌ رییس‌جمهوری در زمینه توسعه سواحل مکران و احداث چندین نیروگاه کوچک برای تولید برق و شیرین کردن آب، به تجربیات مپنا در این بخش پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای اجرای طرح‌های تولید همزمان برق و آب به ویژه در سواحل مکران تأکید کرد.

این مقام مسئول گفت: اجرای پروژه‌های تولید همزمان آب و برق در سواحل مکران می‌تواند زیرساخت‌های لازم برای رشد و توسعه این مناطق را که از ظرفیت‌ رشد و توسعه اقتصادی بی‌نظیری برخوردار است به بهترین شکل فراهم کند.گروه مپنا آمادگی دارد تا در نقاط مختلف از جمله سواحل مکران پروژه‌های آب شیرین کن ایجاد کند و علاوه بر تأمین نیاز دو کالای استراتژیک آب و برق، موجبات اشتغالزایی جوانان و مهندسان را در منطقه فراهم آورد.

علی آبادی عنوان کرد: با اجرایی شدن پروژه‌های تولید همزمان برق و آب، ظرفیت‌های مبتنی بر الگوی اقتصاد مقاومتی فعال شده و با فعال شدن نیروی کار توانمند ایرانی، ظرفیت‌های داخلی به کار گرفته می‌شود.

انتهای پیام