علت عدم توافق "های وب" با بورس/ زیربار حرف زور نمی روم/ تداوم توقف نماد

ایمان میری در گف وگو با پایگاه خبری بورس پرس، درباره آخرین وضعیت بازگشایی نماد "های وب" که از 7 آبان بست شده و با ارایه توضیحات دیروز آماده بازگشایی است، اظهار داشت: نامه مربوط به فریز 51 درصد سهام نهایی و ارسال شده اما درباره بازارگردانی سهام با مسئولان بورس، نتیجه ایی حاصل نشد.

وی در پاسخ به این سئوال که موضوع عدم توافق با مسئولان درباره بازار گردانی چه بود ، به بورس پرس توضیح داد: طبق توافق قبلی ، قرار بود 2 درصد از 86 درصد سهام متعلق به خود را به بازار گردانی تخصیص دهم اما امروز اعلام شد که باید به جای دو درصد، 10 درصد سهام را برای بازارگردانی کنار بگذارم. به همین دلیل اعلام کردم تحت هیچ شرایطی و حتی به قیمت باز نشدن نماد، زیر بار حرف زور نمی روم.

این مقام مسئول با تاکید بر لزوم رعایت آیین نامه ها و مقررات ، ادامه داد: با این شرایط احتمالا" نماد "های وب" فردا هم باز نخواهد شدو بعید می دانم نماد کلا" باز شود.

میری افزود: درصورتی بازگشایی نماد شرکت، آگهی عرضه 17 درصد سهام به جای 20 درصد قبلی ، یک هفته بعد منتشر خواهد شد تا زمینه عرضه بلوکی برای پرداخت بخشی از وجوه مربوط به خرید 100 درصد پارس آنلاین فراهم شود. پارس آنلاین تمایل به خرید این بلوک 17 درصدی دارد اما اگر خریدار دیگری اقدام کرد ، وجوه حاصله به پارس آنلاین داده خواهد شد.