اطلاعاتی از شرکت ۱۰۰ میلیاردی که درج نماد و در صف عرضه اولیه ایستاد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جدیدترین تحولات مربوط به حضور شرکت های جدید در بازار سهام نشان می دهد،شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر در بورس تهران درج نماد شده و در صف عرضه اولیه سهام در زمانی نامعلوم ایستاده است.

به این ترتیب بعد از پذیرش 23 بهمن سال گذشته ، این شرکت از دیروز به عنوان پانصد و نوزدهمین شرکت بورسی و با نماد "وشوینده" در صنعت ساخت سایر محصولات شیمیایی و در بازار دوم معاملات بورس درج شده است.

اطلاعات کلی و اولیه

براساس این گزارش، در شرایطی امیدنامه این شرکت تازه منتشر نشده که بررسی های اولیه بورس پرس نشان می دهد، شرکت مدیریت صنعت شوینده توسعه صنایع بهشهر از زیرمجموعه های شرکت توسعه صنایع بهشهر با مالکیت 99 درصدی بشمار می رود که از آذر 83 در تهران تاسیس شده است.

فعالیت اصلی شرکت هم مشارکت در شرکت های تولید محصولات شوینده، پاک کننده و بهداشتی و موضوع شرکت های فرعی آن از جمله پاکسان، گلتاش، ساینا، مروارید هامون، آلی شیمی قم، و پاکسان ایروان، تولید محصولات شوینده پاک کننده، بهداشتی و آرایشی است.

همچنین سال مالی "وشوینده" 30 آذر بوده و سرمایه این شرکت از 72 به 100 میلیارد تومان رسیده است. طبق صورت های مالی 6 ماهه منتهی به 31 خرداد هم 125 ریال سود محقق شده است.

انتهای پیام