جزئیات عرضه اولیه جدید بازار سهام با 15 درصد و سهمیه اندک

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی تعدادی از شرکت های بورسی و فرابورسی در نوبت عرضه اولیه سهام قرار دارند که بعد از حدود 40 روز وقفه  ، مسئولان بازار سرمایه تصمیم به به از سر گیری واگذاری ها گرفتند که چهارشنبه گذشته با عرضه 490 میلیون سهم تامین سرمایه امید در بورس آن با هم حاشیه تاخیر طولانی مدت در کشف قیمت و ثبت سفارش ها برای فردا شنبه انجام شد.

براساس این گزارش، با روشن شدن موتور واگذاری ها ، مقرر شد 15 درصد از سهام شرکت کوچک و با سرمایه بیش از 10 میلیارد تومانی عطرین نخ قم هم عرضه اولیه شود.

به این ترتیب روز یکشنبه جاری 15 میلیون و 6 هزار و 450 سهم "نطرین" با دامنه قیمت 4780 تا 5019 ریالی هر سهم و سهمیه حداکثر هر کد حقیقی و حقوقی 125 سهم ، روانه میز فروش می شود.

بر اساس این گزارش، 99 درصد سهام این شرکت فرابورسی به حامد مقدم رییس هیات مدیره و مابقی به 42 شخص حقیقی تعلق دارد.

"نطرین" که برای سال مالی اسفند گذشته 508 ریال سود محقق و 51 ریال را تقسبم کرده ، سود هر سهم سال مالی جاری را 597 ریال پیش بینی کرده و در عملکرد 6 ماهه هم 302 ریال را پوشش داده است.

از ابتدای سال جاری تا هفته پیش سهام 11 شرکت به پرداخت ملت، مبین وان کیش، هتل کوثر اصفهان ، چدن سازان ، های وب، تولید و صادرات ریشمک ، لیزینگ شرق ، آسیا سیر ارس ، پگاه آذربایجان شرقی ،  فولاد کاوه جنوب و تامین سرمایه امید در بورس و فرابورس عرضه اولیه شده است.

انتهای پیام