بهره‌برداری از ٩ طرح با تسهیلات ۱.۱ هزار میلیاردی بانک غایب بورسی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی 17 ماه از توقف نماد بانک صادرات می گذرد و مسئولان ان هنوز صورت های مالی را جهت بررسی و بازگشایی نماد به بورس ارائه نکرده اند که این بانک در راستای مشارکت جدی در تامین اعتبار پروژه‌های بزرگ ملی، با پرداخت قریب به 1.15 هزارمیلیارد تومان تسهیلات ارزی و ریالی به 9 طرح بزرگ در بخش‌های صنعت، حمل‌و‌نقل و خدمات در 7 استان، زمینه بهره‌برداری کامل از آنها را تا پایان سال‌جاری فراهم کرده است.

بنابراین گزارش، بیمارستان و زایشگاه کوثر ایلام، شرکت‌های آجر سفال شمال قلعه مازندران، تجارت کوشش سپاهان اصفهان، الیاف مرینوس دلیجان در استان مرکزی و پروژه‌های سپهر صنعت نگین و آفتاب درخشان دریا در هرمزگان از جمله این طرح‌ها بوده‌اند. 

پروژه‌های انرژی گستر جم و پلیمر صنعت فرش یزد در استان یزد و همچنین پروژه شرکت ارابه نسیم هگمتانه در استان همدان نیز طرح‌هایی هستند که در کنار طرح‌های ذکرشده با عاملیت و نظارت بانک صادرات از تسهیلات ارزی و ریالی بهره‌مند شده و تا پایان سال‌ 96 به بهره‌برداری کامل خواهند رسید.

براساس این گزارش،طی 18 ماه منتهی به پایان شهریور‌ سال‌جاری، بانک صادرات با هدف حمایت از بنگاه‌های تولیدی بزرگ، اشتغالزایی و خروج از رکود 241 هزار فقره تسهیلات به ارزش بیش از 24.4 هزار میلیارد تومان پرداخت کرده است.

انتهای پیام