دستور ویژه روحانی برای تنظیم بازار شب عید

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمد باقر نوبخت پس از جلسه روز چهارشنبه هیات دولت در جمع خبرنگاران درمورد اقدامات دولت در ماه های پایانی سال برای نظارت بر بازار گفت: در گذشته تنظیم بازار یکی از وظایف مهم موثر وزارت بازرگانی بود و بعد از ادغام وزارتخانه های بازرگانی و صنایع و معادن که در قالب وزارت صنعت فعالیت می کند، این موضوع تا حدی مغفول مانده است.

وی ادامه داد: به همین دلیل دولت در آغاز دولت دوازدهم لایحه ای به مجلس ارایه کرد تا بتوان دوباره وزارت بازرگانی را احیا کنیم. با توجه به ضرورت تنظیم بازار به خصوص در شب عید، حسن روحانی رییس جمهوری ماموریت ویژه ای به دو وزیر صنعت و جهادکشاوزی داد تا نسبت به ذخیره سازی میوه به حد کفایت احتیاجات مردم در ایام نوروز اقدام کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه نیز موظف به حمایت های مالی از این اقدام شد،اظهار امیدواری کرد روزهای خوبی را برای تولید کننده و مردم شاهد باشیم و هر دو از قیمت ها راضی باشند.

نوبخت به تشریح مهم ترین مصوبات امروز جلسه هیات دولت پرداخت و گفت: در این جلسه درمورد خدماتی که برای بیمه ایثارگران در نظر گرفته شده بود، گفت و گو شد.باتوجه به اینکه بیمه پایه و تکمیلی ایثارگران در بنیاد شهید و امور ایثارگران تجمیع شده ، قرار شد به نحو شایسته ای همه دستگاه ها نسبت به بیمه پایه و تکمیلی بازنشستگان و کارمندان ایثارگر در دستگاه ها اقدام کنند تا از این زمینه رفاهی بتوانند، استفاده کنند.

انتهای پیام