هشتمین شغل استرس زا سال ۲۰۱۸ اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شارا،روابط عمومی به عنوان هشتمین شغل استرس زا در فهرست سالانه کریر کست (CareerCast) از مشاغل استرس زا در سال 2018 قرار گرفت.

برای دومین سال متوالی، کارگزاران روابط عمومی شماره 8 در این فهرست است که نسبت به سال 2016 دو رتبه نزول داشته است. مدیران روابط عمومی، کارشناسان ارشد کنترل خسارت هستند در نتیجه لازم است زیر فشار قادر به فکر کردن و عمل سریع باشند.

کریرکست که یک شبکه آنلاین مشاغل در آمریکا است، مشاغل استرس زا را بر اساس 11 عامل رتبه بندی می کند از جمله مسافرت، رشد بالقوه، کار کردن در انظار عمومی، ضرب العجل ها، خطرات، زندگی خود را در معرض خطر قرار دادن، ملاقات با مردم و غیره.در فهرست سال جاری، پرسنل وظیفه نظامی، آتش نشان، خلبان خطوط هوایی و افسر پلیس در فهرست چهار مورد از استرس زا ترین مشاغل در سال 2018 قرار دارد که بطور عادی هر روزه در معرض ریسک مرگ یا جراحت، مشکلات فیزیکی و سایر خطرات قرار می گیرند.

مسئول هماهنگی رویدادها (هماهنگ کننده رویداد)، خبرنگار، گوینده (رادیو، تلویزیون)، کارگزار روابط عمومی، مدیر ارشد اجرایی شرکت و راننده تاکسی در رتبه های بعدی قرار دارند.

همان طور که می دانیم متخصصان روابط عمومی مسئول تولید و حفظ یک تصویر مثبت در میان عموم برای شرکت ها، نهادهای غیر دولتی و آژانس های دولتی هستند. آنها عموما مسئول ارائه سخنرانی ها و آماده سازی آنها هستند، اغلب در روبروی توده های مخاطبان قرار دارند.این حوزه بسیار رقابتی است که اغلب شامل مسائلی کاملا قابل مشاهده، فرصت های محدود، استرس های طولانی در درجه بالا برای متخصصان این حرفه می شود. برخی مدیران اجرایی روابط عمومی نیازمند تعامل با اعضای بالقوه متخاصم در رسانه ها هستند و به ویژه بعد از یک فاجعه این مساله بسیار حساس می شود.

چگونگی جفت شدن با سربازان داوطلب، آتش نشانان، خلبانان خطوط هوایی، ژنرال های نظامی، و افسران پلیس

1. مشتریان: بله. برخی از ما بسیار خوشوقتیم که یک مشتری با داستان هایی داریم که دائم در حال وقوع هستند. شما داستان، پیچ و منبع را پیدا می کنید. این زمان خوبی است. شما قادر هستید نشان دهید چرا آنها این اندازه هوشمند بودند که یک گل میخ را مانند شما استخدام کنند و رئیس شما تایید کرده که اجازه ندهند شما بروید تا از درآمد و حقوق شما برای خرید ماشین کپی استفاده کنند.

(جمله کنایه دار) درست است. خوب؟ آنگاه، برخی از افراد مشتریانی را می گیرند که معتقدند گره کروات آنها به گونه ای خلاقانه جهان را تغییر خواهد داد و فکر می کنند این اپرا یا نیم تنه ای اعطا شده است، شما تنها محدودیت بودجه دارید، هیچ دسترسی به مدیر عامل ندارید و بله البته، این بدین دلیل است که همه کارها به این و آن حواله شده است... اما شما حرکت می کنید. پیچ می کنید و تلفن را برمی دارید و اعتبار شما رو به چرخش به سمت پایین حرکت می کند و برای چه؟ های، آیا هنوز هم اپرا فراخوان داده است؟

2. گردش مالی: شما یک تماس دارید، یکی که به او اعتماد کرده اید. علاوه بر این، این تماس به شما اعتماد دارد، نه برای اینکه اقناع کردن های مزخرف شما نمی توانند به تبلیغات شخصی برسند. آنگاه، آنها مانند یک غبار در هوا ناپیدا می شوند. رفته است. هیچ می دانید چرا؟ اخراج. رسانه سنتی به سرعت رو به زوال است و کلاه گیس دونالد مغلوب یک روز گرم در تگزاس می شود. (جمله کنایی) شما تحقیق را با استفاده از شرکت های روابط عمومی سیزن و وکوس انجام می دهید، اما فایده ای ندارد. هیچ چیزی از آنها در نمی آید. سپس شما به تبادل نظر خبرنگار سابق برای شیوه زندگی فنی می پردازید. درام.

3. تعریف: یک مقدار فراتر از تعریف صحیح روابط عمومی است. خوشبختانه، انجمن روابط عمومی امریکا اس بزرگ را در سینه انبوه خویش شکسته و آنها بر روی آن کار می کنند. از همه مهمتر، اینکه چگونه ارزش کمی آن را پیدا کنیم قدری مشکل است. مطمئنا، مشتریان درک می کنند که ارزش تبلیغاتی معادل آن چه اندازه است اما این کار از مد رفته است.

مطمئنا آهنگ استرس شما، سهم صدا، و تصویر کلی، اهمیت دارند اما وقتی که مشتری شما یک صدای خرد شدن است، شما می شنوید که واژه های محبوب در ذهنتان بدین شکل زنگ می زنند: R-O-I که به معنای ارزش افزوده است. بنابراین شما با زحمت زیاد به 80 ثانیه و AVE رسیده اید. فقط به هیچ کسی نگویید که در عملکرد بعدی چه می کنید.

انتهای پیام