افزایش ۵۲ درصدی صدور کدهای معاملاتی در بورس تهران+توصیه به سهامداران

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،حسن قالیباف اصل درخصوص تعداد کدهای معاملاتی ایجاد شده گفت: در سال 96 بیش از 140 هزار کد معاملاتی در بورس صادر شده که این اشخاص برای اولین بار وارد بازار شده و سرمایه گذاری در ابزارهای معاملاتی متنوع بورس تهران را تجربه می کنند.

وی ضمن مقایسه رقم کدهای معاملاتی صادر شده با دوره مشابه سال قبل افزود: کدهای معاملاتی صادر شده بیش از 52 درصد افزایش داشته که نشانگر ورود سرمایه گذاران و وجوه جدید به بازار است.

این مقام مسئول با توصیه به نحوه ورود سرمایه‌گذاران به بازار سرمایه توضیح داد: سرمایه‌گذاران هم در دوره رکود و هم در دووه رونق باید با مطالعه و آگاهی در بازار حضور یابند و با پس اندازهایی که در کوتاه مدت به آن نیاز ندارند ورود به بازار داشته باشند.همچنین با دید کارشناسی و بلند مدت به بازار نگاه کنند و می توانند از خدمات مشاوران سرمایه گذاری یا سبدگردانی نیز بهره ببرند.

قالیباف اصل ادامه داد: سرمایه گذارانی که فرصت مناسب یا دانش لازم برای بررسی اطلاعات مالی و وقایع شرکت ها را ندارند از بازار دوری نکنند بلکه با بهره گیری از روش های غیرمستقیم و خرید واحدهای صندوق های سرمایه گذاری حضور پیوسته در بازار را تجربه کنند.

انتهای پیام