معارفه مدیرعامل و هیئت مدیره مخابرات و اپراتور اول بورسی+تحقق پیش بینی سود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به‌ نقل از فارس، مراسم تودیع ومعارفه مدیر عامل، رییس، نایب رییس و اعضای هیئت مدیره شرکت مخابرات و ارتباطات سیار از ساعتی پیش در سالن همایش های صدا و سیما در حال برگزاری است.مهدی صفری، حمید رضا رفیعی و شهسواری به نمایندگی از شرکت توسعه‌ اعتماد مبین به عضویت هیات مدیره درآمدند.


همچنین با حکم وزیر ارتباطات، ساسان جباری به عنوان نماینده سهام دولت و ابراهیم یافتیان به عنوان نماینده سهام عدالت در هیات مدیره شرکت مخابرات منصوب شدند.مهدی صفری به عنوان رییس هیات مدیره و صدری نیز به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات انتخاب شده است.مهدی اخوان بهابادی نیز به عنوان نایب رئیس هیأت مدیره و حمید فرهنگ به عنوان مدیرعامل همراه اول انتخاب شده اند.

صفری در این مراسم درخصوص اینکه برخی می پرسند چه سابقه مخابراتی دارید که رییس هیات مدیره مخابرات شده اید، گفت: اگرچه در حوزه های مختلف از جمله وزارت خارجه بوده ام اما تخصص من در حوزه مخابرات بوده و حتی از رشته های استراتژی نبوده است.

وحید صدوقی مدیرعامل سابق همراه اول هم با اشاره به گزارشی از مدیریت ۱۲ ساله در این شرکت گفت: میانگین سن شبکه همراه اول ۲.۵ سال است.
در ۴ سال گذشته ترافیک شبکه همراه اول هزار برابر شد که از سایر اپراتورها رشد بیشتری داشته است.

وی افزود: روند افزایش تعداد مشترکان همراه اول پس از ورود اپراتور رقیب کاهشی شد. حدود ۲ تا ۳ سال روند رشد متوقف شد و اکنون افرایشی شده و براساس اخرین آمار رسمی وزارت ارتباطات ۵۷ درصد سهم بازار دارد.سال گذشته سود توزیعی شرکت ۲.۸۶ هزار میلیارد تومان بوده و سال جاری ۳.۱ هزار میلیارد تومان برای EPS سالانه اعلام شده و محقق می شود.

انتهای پیام