۳ شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه گرفتند

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 3 شرکت بورسی و فرابورسی را صادر کرد.

در این راستا شرکت تدبیرگران فارس و خوزستان 10.2 میلیارد تومانی مجوز افزایش سرمایه 145 درصدی را اخذ کرد که به این ترتیب در مجمع فوق العاده با موافقت سهامداران سرمایه فعلی را به 25 میلیارد تومان برساند.

"سدبیر" تامین مالی مذکور را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی و افزایش میزان سرمایه گذاری ها صورت می دهد. همچنین این شرکت فرابورسی می تواند در این مجمع با افزایش سرمایه 101 درصدی و رساندن ان به 50.2 میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی کردن ان را به مدت 2 سال به هیات مدیره تفویض تا پس از اخذ مجوز سازمان اعمال شود.

مجوز افزایش سرمایه "ثشرق"

سرمایه گذاری مسکن شمالشرق نیز با سرمایه اسمی 90 میلیارد تومانی که گروه سرمایه گذاری مسکن سهامدار عمده 59.1 درصدی آن محسوب می شود،مجوز افزایش سرمایه 22 درصدی را گرفت تا 20 میلیارد تومان به سرمایه فعلی بیفزاید.

براین اساس،"ثشرق" این تامین مالی را از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و جهت اصلاح ساختار مالی اعمال می کند.

مجوز افزایش سرمایه "شلعاب" دارای صف خرید

سازمان بورس درحالی مجوز افزایش سرمایه 60 درصدی شرکت لعابیران 10 میلیارد تومانی را صادر کرد که این شرکت با قیمت 3224 ریالی هرسهم با صف خرید روبرو شد.

"شلعاب"با این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و با هدف اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش، سرمایه را به 16 میلیارد تومان می رساند.سرمایه گذاری صدر تامین با 58 درصد سهم در ترکیب سهامداری این شرکت بورسی حضور دارد.

انتهای پیام