توقف نماد و توضیح هم مانع از ادامه رشد قیمت دو شرکت نشد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شیر و گوشت زاگرس شهرکرد که 27 دی با عرضه اولیه سهام 20 درصدی وارد فرابورس شده ، برای دومین بار از نبود رویدادی با اهمیت خبر داد اما همچنان قیمت سهام آن رشد کرد.

براساس این گزارش، "زشگزا" دوم بهمن هم با توقف یک روزه نماد روبرو شده و طی 10 روز کاری بعد از عرضه اولیه با رشد 63 درصدی ، امروز به 598 تومان رسیده است.

این شرکت اعلام کرد: از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی 3.6.9.12 ماهه منتهی به 29 اسفند 96 ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر عمدتا ناشی از شرایط بازار و عرضه و تقاضا بوده و بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده 13 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

همچنین فیبر ایران که اخیرا" اقدام به افزایش سرمایه 100 درصدی کرده و 20 میلیارد تومانی شده، طی 5 روز کاری هفته پیش با افزایش بیش از 20 درصدی قیمت سهام ( از 349 به 425 تومان ) روبرو و مشمول توقف نماد در چهارشنبه گذشته و بازگشایی امروز با محدودیت نوسان شد.

سهام "چفیبر" هم به رغم اعلام نبود موضوعی با اهمیت ، امروز با رشد 3.5 درصدی و صف خرید به 440 تومان رسید.

انتهای پیام