مدیران بانک صادرات مانع از حضور خبرنگاران در مجمع امروز شدند/ انتظار از صیدی

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک صادرات درحالی به دلیل عدم ارایه اطلاعات به موقع به بورس و عدم برگزاری مجمع سالانه مربوط به سال مالی اسفتد 95 ، زمینه توقف 19 ماهه نماد و بلوکه کردن سرمایه های هزاران سهامدار را فراهم کرده که صبح امروز اقدام به برگزاری مجمع سالانه کرد.

در این رویداد مهم تعدادی از سهامداران حقیقی و فعالان بازار حضور دارند اما تعداد بسیار زیادی از هزاران سهامدار "وبصادر" که امکان حضور در مجمع را ندارند، منتظر اخبار منتشره از مجمع و پاسخ مدیران بانک به سئوالات و ابهامات هستند تا ضمن اطلاع از آخرین وضعیت و برنامه های آینده ، برای آینده تصمیم گیری کنند.

اما مدیران بانک صادرات برخلاف دیگر بانک های هم گروه مانند ملت و تجارت مانع از حضور خبرنگاران شده اند و اجازه ورود اصحاب رسانه به مجمع امروز را نداده اند. به طوریکه به خبرنگار بورس پرس که برای پوشش مجمع به هتل المپیک رفته بود ، اعلام شد حراست بانک صادرات اجازه ورود هیچ خبرنگاری را نمی دهد .

این درحالی است که با توجه به امکانات شبکه های اجتماعی و حضور فعالان و تحلیل گران در این مجمع ، رویدادهای مجمع "وبصادر" مشخص خواهد شد اما مدیران بانک صادرات که یدک کش بزرگترین بانک بورسی از لحاظ سرمایه اسمی هستند بار دیگر ثابت کردند هیچ علاقه ایی به شفافیت و اطلاع رسانی حتی معمولی را هم ندارند و خواهان انتشار اخبار از مجرای رسمی مانند روابط عمومی هستند که با تعریف و تجمید همراه است .

زارعتی و تهرانفر ( قائم مقام بانک صادرات و معاون سابق نظارتی بانک مرکزی)، طی 19 ماه توقف نماد بانک ، به جز یک نامه ، هیچ توضیحی در مورد صورت های مالی ، مجمع ، علت زیاندهی و توقف نماد و... ندادند و همواره از رسانه ها گریزان بوده و به اخبار اصطلاحا" گل و بلبل و منتشره از روابط عمومی بسنده کردند.

با این اوصاف با حضور حبت اله صیدی که به تازگی مدیرعامل بانک صادرات و جانشین زراعتی فراری از رسانه ها شده ، انتظار می رود نسبت به حل این موضوع مهم اقدام کند.

در این میان بورس پرس تلاش می کند تا از طریق سهامداران و تحلیل گران حاضر در مجمع بانک صادرات و دیگر منابع موثق، رویدادهای مهم امروز را منعکس کند.

انتهای پیام