فین استارز ۲۰۱۸ از هفته آینده آغاز می شود

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،امیر هامونی درباره فین استارز ۲۰۱۸ و برنامه‌های فرابورس به ایسنا گفت: احتمالا در هفته آینده افتتاحیه فین استارز را خواهیم داشت و در عین حال فرآیند و رویداد دو سه ماهه آن را شروع خواهیم کرد.همه استارت‌آپ‌ها در حوزه فین تک می‌توانند در این رویداد ثبت‌نام و در سه ماه آینده داوری می‌شوند و در روز اختتامیه که آخرین روز نمایشگاه بانک، بورس و بیمه است، برندگان معرفی خواهند شد.

وی تاکید کرد: در آن اختتامیه از فعالان فین استارز در دوره‌های قبل تقدیر به عمل خواهیم آورد و از زبان خود آنها خواهیم شنید اینها چه کسانی بودند. این می‌تواند به توسعه و فرهنگ‌سازی این بخش کمک کند.

هامونی در پاسخ به اینکه آیا این استارت‌آپ‌ها میان مردم شناخته شده هستند، گفت: چون فین تک کار تخصصی است، بانک‌ها، بیمه‌ها، بورس و نهادهای مالی آنها را باید بشناسند. این ها مثل استارت‌آپ‌های حوزه حمل و نقل نیستند که تمام مردم آنها را بشناسند. اینها معمولا B TO B هستند و شرکت‌های فعال در بازارهای مالی فین تک‌ها را می‌شناسند.

بنابراین گزارش،فین استارز یک رویداد استارتاپی مالی است که در آن صاحبان استارتاپ‌ها، شتاب‌دهنده‌ها، فرشتگان سرمایه‌گذار و صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه مجالی برای شبکه‌سازی، دیالوگ سازنده‌، معرفی ایده‌ها و فرصت‌آفرینی در فضایی تعاملی پیدا می‌کنند.  

در مسابقه فین استارز فرصتی فراهم می آید تا صاحبان ایده ها با هم به رقابت بپردازند. این رقابت تعامل هدفمند و سازنده با شتاب‌دهنده‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان حوزه سرمایه‌گذاری را فراهم می کند. همچنین موجب یادگیری، شناسایی و بررسی چالش‌ها و روندهای مطرح در این صنعت نوظهور و اثرگذار در اقتصاد جهانی می شود.

مواردی مانند شناسایی و معرفی نوآوری‌های برتر در حوزه فناوری‌های مالی، جذب سرمایه و تعامل موثر و کارآمد صاحبان ایده‌های برتر و کارآمد با سرمایه گذاران، ارائه مشاوره به شرکت‌های نوپا، صاحبان ایده و شرکت های دانش بنیان، معرفی نیازهای صنعت مالی و ایجاد فضای رقابتی بین استارتاپ ها و نهادهای متولی در حوزه مالی و ترویج و فرهنگ سازی برای معرفی ظرفیت های بازار سرمایه بابت تامین مالی از اهداف این رویداد معرفی شده است.

انتهای پیام