زمان تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شهاب نادری با اشاره به آخرین وضعیت بررسی تفحص از پالایشگاه کرمانشاه به خانه ملت گفت: اعضای هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه چندی پیش در کمیسیون اقتصادی مجلس مشخص شدند که روند کار به زودی آغاز می‌شود.روند این تحقیق و تفحص پس از بررسی بودجه 97 و هنوز احکام اعضای هیئت تحقیق و تفحص از این پالایشگاه از سوی رئیس مجلس صادر نشده است.

وی با بیان اینکه مراحل تفحص از پالایشگاه کرمانشاه طبق روال قانونی کار خود را پیگیری می‌کند و خللی در آن ایجاد نشده، افزود: فعلا مشغول یافتن مکان مناسبی برای آغاز فعالیت و تحقیقات اعضای هیئت تفحص از پالایشگاه کرمانشاه هستیم. 15 تن از نمایندگان مجلس درخواست تفحص از پالایشگاه کرمانشاه را دارند و خواهان مشخص شدن نحوه واگذاری‌ها در ‌این پالایشگاه هستند، همچنین تفحص‌کنندگان نسبت به چگونگی واگذاری این پالایشگاه به بخش خصوصی نیز انتقاداتی دارند.

بنابراین گزارش، شهاب نادری، الیاس حضرتی،کاظم دلخوش اباتری، عبدالرضا مصری، محمود شکری، حسن سلیمانی، عامر کعبی،تقی کبیری، زهرا سعیدی‌مبارکه، عین‌الله شریف‌پور، فرهاد تجری،جواد حسینی‌کیا، احمد صفری، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه،قاسم جاسمی، اعضای هیئت تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه هستند که با رای اکثریت اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در جلسه‌ای انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام